Da jeg gikk til fotsoneterapi en gang i tiden så husker jeg at tærne hadde med bihulene å gjøre.. Men hvis det ligger inne på selve fote vet jeg ikke helt.
Tror ikke det har så mye å si, det kan være sammenheng likevel.
Men jeg aner ikke hva sammenhengen evt skulle være. Det blir bare spekulasjoner. Hva med å gå til en fotsoneterapeut e. l.? Hvis det ikke bare er en torn, skeivbelastning eller noe sånt du har, da ...
Jeg tenkte å prøve å massere den vekk.. Det er ikke så plagsomt altså, jeg bare lurte på om det kunne være et tegn på noe annet fysisk.. :)
Det med korsryggen tror jeg kun har å gjøre med at jeg har sittet mye på rumpa de siste dagene (sittet veldig feil, som har belastet korsryggen), samt at jeg har en elendig madrass.
Anne: hvis jeg leser den oversikten riktig, så er det på det lyseblå feltet jeg har vondt.. og det er nakke og hals. Jeg har hatt endel vondt i halsen de siste ukene, hadde jo halsbetennelse, og har hatt slimete hals de siste dagene.. Hmm..
Jøss, dette var spennende :ja:
Så et annet spørsmål, kan man helbrede fysiske ting i kroppen om man "ordner opp" i føttene? Om jeg f.eks masserer bort det ømme i foten, at jeg blir bedre i halsen da? Eller går det mest den andre veien? At føttene er "symptomer"?
Så lenge jeg kan huske og fram til jeg var 13-14 hadde jeg nærmest kronisk blærekatarr. 5-6 ganger i året minst, og som regel skikkelig hardt angrep. Sommer eller vinter spilte ingen rolle.
Så begynte jeg hos fotsone terapeut, og etter 6-7 behandlinger fikk jeg et intenst angrep (hun hadde advart mot det) og etterpå har jeg (bank i bordet!) ikke hatt det. På 17 år.
Så ja, man kan ordne opp kroppen via fotsoner. :ja:
Min mors kusine har blitt terapeut nå i voksen alder, og hun har allerede hjulpet flere barnløse med å bli gravide, som helsesektoren hadde gitt opp. Samt kurert utallige halsvondter, ryggvondter osv. :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.