Har gått ned nesten 7 kg...trodde jeg!!! Men nå...en och en halv uke etter har jeg plutselig gått opp 3 igen. Jeg er plaget m hevelser i bena og jeg kan ikke ta de vanndrivende medesinene mine nå forde jeg plutselig får muskelkramper av dem..
Er det mulig att mine 3 kg er bare vann?...deppa-deppa:(
Kan det være pga det måndtlige? At du venter mensen? Spist kjempemye salt? Om du har fått i deg karber (uten å vite det?) drar du også på deg masse vann. (1 gram karb binder 4 gram vann)
De ketogene diettene kan gi leggkramper. Hva med å prøve tilskudd av magnesium? Det hjalp i alle fall meg:)
Om du søker på "leggkramper" og "magnesium" her inne, så finner du sikkert noen råd om hvor mye du skal ta. Jeg tar en kapsel hver dag. Tror det er 300 gram hver dag.
Vet ikke om det har noen relevanse, men du kan jo prøve?!? Lykke til:)
jeg har for høyt blodtrykk og har värt hoven i bena i flere år...det er den ene typen vanndrivende jeg tar som gir meg kramper..ikke bare i bena.men.lår..torso...hender.. osv
.har kutta ut den...derfor har jeg mere vann nå enn jeg bruker...har også hatt for lite kalium men tror det er ok nå
Hei, jeg kan anbefale akupunktur både for å få bukt med blodtrykk og ødemer (vann i kroppen). Det har hjulpet meg veldig! Men, det finnes nok sjarlataner i denne som de fleste andre barnsjer, så innhent gjerne referanser dersom du velger å prøve.
ser du bor litt for langt unna til att du kan anbefale noen bra :(
synd...så fint att det hjelper:)...skal undersøke litt nå!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.