Etter en uke hvor jeg har snoket litt rundt har jeg nå bestemt meg for ketolyse. Har bestilt boka i dag så får den vel i løpet av noen dager.
Saken er at jeg skal på sydenferie i en uke med familien, hadde dere begynt i noen dager før denne ferien, eller hadde dere likesågodt ventet til dere hadde kommet hjem?
Det kommer litt an på når du skal reise, men hvis du er motivert nok tror jeg jeg ville begynt uansett, for det skal ikke være spesielt vanskelig å følge ketolyse i syden.
Jeg har nettopp kommet hjem fra en uke på Mallorca og kan fortelle at det er meget lett å være på ketolyse i syden. Vi hadde frokost på hotellet med et stort utvalg i eggerøre, spejlegg, bacon, skinke, ost o.lign. Det var bare en fornøjelse å kunne velge og vrage mellom alle disse dejlige proteinprodukter. Til lunsj spiste jeg en salat enten tunasalad, kyllingsalat e.lign. - ingen problem med å finne et sted som serverte en slik salat. Til middag spiste jeg enten grillet fisk eller kjøtt. Jeg bad om å få litt ekstra grøntsaker eller en ekstra salat i steden for poteter eller ris. De fleste steder gikk det greit å be om dette.
Så mitt råd er - start nå og nyt ferien med alt den gode maten de har i syden, som du kan spise på ketolysekuren.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.