< Tilbake til oversikten

Når begynne ? Trenger litt synes punkter:)

stinemarie sa for siden:

Etter en uke hvor jeg har snoket litt rundt har jeg nå bestemt meg for ketolyse. Har bestilt boka i dag så får den vel i løpet av noen dager.

Saken er at jeg skal på sydenferie i en uke med familien, hadde dere begynt i noen dager før denne ferien, eller hadde dere likesågodt ventet til dere hadde kommet hjem?

Takknemlig for synspunkter :D

nalana sa for siden:

Det kommer litt an på når du skal reise, men hvis du er motivert nok tror jeg jeg ville begynt uansett, for det skal ikke være spesielt vanskelig å følge ketolyse i syden.

Ullabulla sa for siden:

Jeg har nettopp kommet hjem fra en uke på Mallorca og kan fortelle at det er meget lett å være på ketolyse i syden. Vi hadde frokost på hotellet med et stort utvalg i eggerøre, spejlegg, bacon, skinke, ost o.lign. Det var bare en fornøjelse å kunne velge og vrage mellom alle disse dejlige proteinprodukter. Til lunsj spiste jeg en salat enten tunasalad, kyllingsalat e.lign. - ingen problem med å finne et sted som serverte en slik salat. Til middag spiste jeg enten grillet fisk eller kjøtt. Jeg bad om å få litt ekstra grøntsaker eller en ekstra salat i steden for poteter eller ris. De fleste steder gikk det greit å be om dette.
Så mitt råd er - start nå og nyt ferien med alt den gode maten de har i syden, som du kan spise på ketolysekuren.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.