Dolly sa for siden:
Jeg spister karber på 17. mai og kom selvfølgelig ut av ketose..
- mai var det på an igjen og jeg fikk hodepine på kvelden 19. mai hadde jeg også hodepine men var ennå ikke i ketose.. ikke i dag heller er jeg i ketose..
Dolly sa for siden:
Jeg spister karber på 17. mai og kom selvfølgelig ut av ketose..
touran sa for siden:
Fryktelig rart, altså...
Forstår det ikke eg heller, du spiste ikke karber over en lengre periode heller liksom, det var jo bare den dagen...
Nille sa for siden:
Det tar ofte en 2-3 dager før det viser på stix. Du kan også godt være i ketose selv om det ikke vises på stix...
Dolly sa for siden:
MEn på andre viser det samme dagen de spiser ketosisk mat igjen..
urettferdig:eek:
Gerd sa for siden:
I boka står det om ketolysestix på følgende sider: 4,50,61,63-65,83,85
Kanskje du finner svaret der?
touran sa for siden:
jeg hadde jo opphold på en uke, så begynte jeg å spise riktig på fredag, på kvelden samme dag fikk jeg utslag på stix'en...
det er egentlig skikkelig urettferdig...
Nille sa for siden:
På noen andre ja. Ikke alle ! Vet ikke helt hva du mener med ketosisk mat (første gangen jeg har hørt utrykket). Men om du mener lavkarbo mat så er det ikke riktig at "det på andre viser samme dag". Det er bemerkelsverdig mange som har samme erfaring som deg. Og det er som sagt veldig mange som aldri har utslag på stix selv om de er i ketose. Ikke la denne stixen styre livet deres da. Den viser bare hva som skjer i urinen - ikke hva som skjer i kroppen !
Vet du at du spiser riktig er det det sanmme om stixen viser utslag eller ikke. Det er ikke fargen på stixen som avgjør om du tar av eller ikke !
donjuanwannabe sa for siden:
Jeg brukte 5 dager på å komme i ketose (for 3 år siden) i følge stixen. Ja stixen bør egentlig ikke brukes, spiser du etter planen så går du garantert ned i vekt uansett. Det er bedre å konsentrere seg om maten enn å tenke på stix og måle ketose. Det har ingen betydning likevel.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.