Etter sterk opppfordring fra min gode venninne, lille meg, har jeg endelig satt meg ned for å skrive dagbok. Etter snart 3 uker uten særlig resultat kan det være litt lurt. ( minus 700 g).
19 mai:
Frokost: Omelett av 3 små egg, bacon, sopp, issalat og litt fader martin dressing
Lunch: 1/2 kylling, 1 ss rødbetsalat, 1ss reker i majones.
Middag: ( kvelds, spiste kl 22.30 ) 1 løvbiff, stor porsjon issalat med vårløk, ost og dressing.
Ned 1 kg!!! Etter 3 uker ser jeg endelig at det begynner å skje noe. Litt motløs innimellom, er vant til at kiloene renner av når jeg bare først tar meg sammen.:forstoikk
Frokost: 1 kyllinglår, 1ss rødbetsalat, 1 ss rekesalat.
Lunch: Skinkesalat med dressing.
Middag: 2 kyllinglår, 1 0/0 youghurt. Var litt søtsyk, så jeg pisket litt fløte med natrena, funket fint det.
Kvelds: 2 kalkunpølser og 2 speilegg
Frokost: 3 små kokte egg, litt røkelaks og rekesalat.
Klarte ikke mer mat denne dagen. Var i møte på jobben sammen med de andre på avdelingen. Vi ble skjelt ut etter noter om hvor elendig alt var fatt, så jeg mistet helt appetitten etter det. :nedfor:
25 mai
Klarte å få i meg en pølse og 6 kyllingvinger. Jogget 40 minutter, spiste et lite eple etterpå.
Er glad det er ferie, skal til England idag på klassetur (med min sønn), så jeg håper jeg slipper å tenke på den dusten av en avdelingsleder som bare satt og gliste mens vi andre fikk så ørene flagret...:mad:
Håper bare det går bra med mat (og drikke)
Har forresten drukket 2 ultra...Syntes jeg fortjente det...
Flink du er ... Er veldig greit å lage seg en dagbok. da får man kontroll på hva man har spist og kanskje hvorfor man ikke går ned i vekt en periode og slik=)
Ha en flott tur
Har endelig klart å snike meg ned 3,1 kg, jippi :D Ble litt fortvilet over at ikke vekten ville gå ned, så nå har jeg kastet meg på bailine-bølgen. Kjempedyrt, men hvis det hjelper er det verdt det. Har lest her inne at det er flere som har prøvd det med godt resultat.
Har hatt 3 dager på rensekur med kun grønnsaker og frukt, så nå var det godt å kunne spise speilegg og stekt kalkun i fløte (nam) igjen til frokost. Også er jeg igang igjen med dagbok, og det hjelper jo og.:cool:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.