OJJj, det høres ut som noe min far sliter med!! :eek: Og vi er helt desperate etter å finne ut hva som kan stoppe det, for salven han får hjelper bare en kort stund.
Har du hatt diabetes?
Er det noen med medisinksk bakgrunn som kan uttale seg om dette - værsåsnill....?
For endel år siden hadde faren min noe lignende. Han fikk store rødflammede områder og klødde som en gal. Var til masse utredninger som de ikke fant noe ut av. Fikk beskjed om å kutte alt som het light produkter, og holde seg til h-melk, meierismør osv. Og det hjalp. Sammen med en spesiell type solarium han hadde hjemme i noen uker som han tok 3min hver dag eller så.
Tenkte akkurat på det i helga at jeg tror det med å kutte light produktene og spise naturlige ting var det som hjalp han.
Jeg spiser masse fett og er blitt kvitt eksem og kløe siden jeg begynte å spise som Skaldeman :D (Bare at jeg har ikke klart å kutte ut pepsi max og sukkerfri gele med pisket krem... hadde steinaldermannen visst om det, så hadde han vel spist det han og :D )
Dette høres ut som det kan være noe, ja.
Tror han drikker en del light brus for eksempel. Jeg må be min far forsøke dette - vi trodde det muligens kunne være egg, men han kuttet ut det en periode uten resultat.
ler
Kanskje strekkmerkene trekker seg sammen og at det er derfor jeg klør så innmari på magen. :gruble: Klødde jo no inni granskauen når de strakk seg.
Ja, huff. Jeg har også STORE strekkemerker, uten at jeg har føtt barn. Men de ligger bare på siden, og de fåkke mye lys på seg, for å si det sånn... Så de synes rimelig godt, om jeg ikke går og slenger armene langs sida.
Strekkmerker forsvinner nok ikke desverre, da det er spekker i underhuden eller noe sånn. Men de kan jo blekne med tiden.
SKjønner ikke det der. Til og med min magre kjæreste har noen strekkemerker, til tross for at du nesten ikke kan få tak til å klype ham omtrent noe sted...
Åja, han spesialisten faren min gikk til holdt til på gjøvik.
Men han var på ullevåll på utredning, så de har sikkert litt peiling.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.