Fisken sa for siden:
Jeg har holdt meg langt unna kaker og brus i dag, har spist lite karber som jeg har gjort de siste 4 dagene... hurra...
Men jeg har så vondt i hodet - drikker masse vann (gulp), men det dunker i hodet. Ketose?
Fisken sa for siden:
Jeg har holdt meg langt unna kaker og brus i dag, har spist lite karber som jeg har gjort de siste 4 dagene... hurra...
Men jeg har så vondt i hodet - drikker masse vann (gulp), men det dunker i hodet. Ketose?
Gladimat sa for siden:
Høres veldig ut som om du nettopp er kommet i ketose ja :) Hold ut - det BLIR bedre etter noen dager :D
xtra sa for siden:
Jeg hadde også skikkelig hodepine noen dager da jeg kom i ketose. Men det forsvant igjen etter en ukes tid og mange pakker Paracet :)
xtra sa for siden:
Jeg har forresten sjekket:
Det er ikke karber i Paracet :D
lokkebiff sa for siden:
Abstinenster gir bl.a en forferdelig hodepine...
Og kroppen din higer etter karbohydrater nå! Men hold ut, det blir bedre!!
Fisken sa for siden:
I dag går det faktisk mye bedre, ikke spesielt vondt i hodet. Men jeg sover mye, da. Mye mer enn før. Har det noen sammenheng med det nye kostholdet?
Torkil sa for siden:
Hei
Kroppen og hjernen trenger noe tid på å omstille seg til det nye kostholdet, energi og humør er sikkert rundt hjørnet.
Vennlig Hilsen
Torkil :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.