Har lett og lett i oppskrifter og forum men finner ikke ut om jeg har lov å spise pisket krem:confused:
For hvis det er lov, spurter jeg ut på kjøkkenet og visper ivei:D
Har funnet masse flotte oppskifter her på søte saker,men har ikke handlet inn noe, har ikke hatt søthunger før i dag og trodde jeg slapp unna:p Er vanligvis et salthungrende menneske..
I morgen skal jeg ut å handle og bake mandelbunn med smørkrem, ostekake, fromasj namnam, drømmer ivei:D
Jeg spiser pisket krem med splenda i når jeg får søthunger. Og til i dag har jeg laget bringebærfromasj av HEistad bringebærgele (0 karbo) og en boks pisket kremfløte... blir fort "mettet" - men så godt å kunne kose seg med noe kake-lignende på en dag som dette :) Jeg går på Skaldemans, og burde overhodet ikke spist noe som "trigger" søthungeren men... :p Og hvis du ikke er på introduksjon i ketolysekuren, så syns jeg du skal kose deg med litt pisket kremfløte om du vil :D
Bare husk at man kan spise en bit innimellom av sånne ting, ikke alt på en gang.. :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.