< Tilbake til oversikten

Pillene som hører med ketolysekuren

Euphita sa for siden:

De pillene man kjøper til ketolysekuren, sink,selen,magnesium,krom osv med vitaminer, MÅ man ta de i forbindelse med mat?
Eller er det greit å ta dem uten matinntak også.
Mener ikke å erstatte ett måltid med dem, men er ikke alltid jeg feks spiser frokost eller lunch. Kan jeg ta tabelettene likevel?

Summer sa for siden:

Jeg blir uvel dersom jeg tar vitaminer utenom måltider.

Fargo sa for siden:

I følge Torkil kan tablettene tas i samme tidsrom som man spiser, før-under-etter eller evt på tom mage.

Anne sa for siden:

...men ikke alle på en gang. Noen skal tas om morgenen og noen om kvelden, men det står vel på tror jeg.

Grethe sa for siden:

Jeg tar dem enten jeg spiser eller ikke, men husker i starten at jeg ble litt kvalm og uvel hvis jeg tok kromtablettene om morgenen på tom mage.
Synes at de er lettere å huske når man tar dem sammen med måltidene..men det betinger jo at man har faste måltider ;-)

Torkil sa for siden:

Hei
De kan tas med eller uten mat. Mange blir litt småkvalme om de ikke tas til mat. Dessuten vil de fettoppløselige komponenter bli tatt opp bedre om tablettene tas til mat. I praksis har det neppe stor betydning. :o

Vennlig Hilsen
Torkil :)

Smula sa for siden:

Jeg har tatt midtre pilla til middagen, jeg, håper det går like greit...

Torkil sa for siden:

Hei
Helt greit
MVH Torkil :)

Euphita sa for siden:

Takk for svar.

Anne; tar ikke alle på en gang nei :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.