< Tilbake til oversikten

"Alternativ" CV : kurs o.l. Input?

chili sa for siden:

Jeg lurer på om noen har ideer, innspill og forslag til hva som er smart å ta med av dokumentasjon på kurs, o.l. jeg har drevet med på fritida, altså hobbyer o.l. ?

Jeg skal til yrkesveileder i dag: i regi av A-etat.

De pleier å kreve "bevis" for uttalelser, det er ikke nok å si "jeg tror jeg kan ******** *****".

Jeg må ta en ny utdannelse, sannsynligvis, for å få meg en jobb innen et helt annet felt enn det jeg har jobbet med de siste åra. (storkjøkken, kafe, kantine o.l. + barnehage assistent.)

Jeg har kunstutdannelse, og har funnet fram et par tegninger, og plakater fra tidligere utstillinger, men det jeg lurer på er altså:
Hva mer er det smart å ta med?

Har også funnet fram kursbevis / sertifiseringer på kurs innen alternativbehandling jeg har gått på.

Alle innspill tas i mot med takk! :)

chili sa for siden:

... Altså argumenter i tillegg til informasjonen på den vanlige CV-en.

Summer sa for siden:

Ta med alt du har du. :) Det er jo en gjennomgang for å finne dine interesseområder og hva du kan være flink til og trives med.

chili sa for siden:

Jeg tok med det jeg selv syns var relevante papirer i dag.

Virka som det holdt som 'dokumentasjon' det jeg hadde med; to mulige alternative yrkesvalg.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.