Jeg har jo lest at man kan få vondt i hode, så jeg anntar at det kommer av maten. Men hva med denne kvalmen da?
Er skikkelig kvalm, var litt kvalm når jeg stod opp, men blir bare mere å mere kvalm jo lenger ut på dagen det går.
Er dette vanlig?
Er på dag nr 2 i dag om det har noe å si :confused:
Hei
Ikke uvanlig med litt reaksjoner. Særlig hvis du er på vei over i ketogen tilstand. Og er det det du vil, så bare hold ut. Du er i ferd med å gå over fra karboforbrenning til fettforbrenning. Det går over i løpet av et døgn...og "DA blir alt så meget bedre":) Helt sant.
Jeg er på dag 3 og har riiimelig vondt i hodet i dag ja. Delvis fordi jeg antakelig ikke fikk i meg nok drikke etter treninga i går, men også pga ketose vil jeg tro.:rolleyes:
Godt vi er flere da;)
Men kvalmen gikk over utover kveldn i går.
I dag er det bra helt til jeg begynte å spise, da ble jeg kvalm igjen. MErkelig. Kanskje det er fettet jeg blir kvalm av?
Det er ikke alle som er vant til mye fett i kosten, og jeg tror ikke det er uvanlig at man blir kvalm i starten. Kroppen er et fint maskineri, og trenger tid til å omstille seg til nye (og bedre) vaner.
Jeg opplevde i alle fall det. Fett her og fett der, jeg trodde jeg skulle spy til tider!
Det gikk noen uker det, og så begynte jeg å riktig meske meg. Hvorfor har man ikke alltid spist sånn, liksom?
Det går seg til, jeg lover. Noe må man først venne seg til, så like, og til og med elske. (Jeg skilles aldri mer med min venn, Kvitseidsmør:D)
Jeg var gørrkvalm, slapp og hadde hodepine de første dagene på ketolyse..Dette gir seg altså:)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.