Nå har jeg vært på Ketolyse 1 uke, gikk ned 2,4 kg.....som er bare vann, men allikvel en bra motivasjonsfaktor!;)
Hvordan ser dagen min ut, noen kommentarer? Eller ser det greit ut?
Frokost: 2 egg omelett og 2-3 cherrytomater eller 2 stekte egg og 5 skiver bacon +2 cherrytomater
Lunsj: 2 små ziggylapper med skinke og litt ost, salat med litt fetaost og avocado eller 2 egg og røket laks.
Middag: Kjøtt eller kylling(prøver å spise fisk 1-2 ganger i uken) + salat, avocado, litt agurk og litt cherrytomater. Dressing som har 2 carbs pr.serving...som det står. Eller jukseris av blomkål om jeg er lei salat.
Ingen kvelds, da jeg spiser middag ca kl 19:30.
Mellommåltid: Macademia nuts og paranøtter
Steker alt i rapsolje, bruker 1 ss av rømme der det er naturlig å bruke rømme.
Jeg er veldig glad for å se at du spiser såpass mye grønt, og at du Gerd sier det ser ok ut.
Jeg har i det siste vært litt redd for at jeg har spist for mye grønnsaker og fått i meg for mange karber.
Men Gerd, jeg liker brokkoli au naturell best. Bør jeg fortsatt steke den i smør? Andre forslag til mer fett? :D (Bare sniker meg litt i denne tråden..)
Nei de er ikke det.Men tomater har et høyt innhold kh(for oss i begynnelsen av ketolysekuren), og jeg valgte da cherrytomater for de er lettere i vekt. Og dermed kunne jeg spise mer... :o Og det ble nok vel mye... :D
Sjampinjongsausen er knallgod! ;) Prøvde meg på jukseris i dag, og ble positivt overrasket!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.