< Tilbake til oversikten

Svarten at 17.mai kom akkurat nå ...

Euphita sa for siden:

Godt i godt igang med ketolyse, begynt på 2. uka og har ikke hatt søthunger i det hele tatt. Så kommer 17.mai.......
Kaker, kaker,kaker samme hvor jeg går og snur meg........og jeg falt for fristelsen......ostekake :(
Tok bare 1 stykke og det er vel ikke den verste kaka jeg kunne tatt da. Har ikke spist annet av karber for hele dagen så jeg håper jeg slipper å svi for det så lenge.
Når vil det evt. slå ut på ketolyse stixen? Allerede i dag eller i morgen eller? Noen som vet?

Borealis sa for siden:

Trøst deg med at du ikke er alene! (fattig trøst?)
Et stk brownie, et stk bløtkake, og softis....urk! Ble kvalm faktisk....hurra for søttende maiiii....:o

Euphita sa for siden:

Joa, er jo en liten trøst det ;)
Det som var positivt, var jo at det fristet ikke med mere, jeg som er en kake og godtemons uten sidestykke.
Håper vi ikke blir straffet så altfor hardt!!

Borealis sa for siden:

Nei, sånn er det her også! Ikke noe som frister, at jeg følte "må ha mere"...

Ser du er fra møre og romsdal. Gubben er sunnmøring, pleier si at unga våre er halv-møringer!;)

stinemarie sa for siden:

Nei du er ikke alene, for jeg har spist alt som ikke er lov i dag:(

2 pølse med lompe, 1 stykk vaffel og ett stykke sjokolade kake!!!!!

Der gikk jeg vel opp alt jeg har gått ned tenker jeg.

Euphita sa for siden:

Halv-møringer, hehe ikke dumt ;)

Euphita sa for siden:

Å det er kjedelig, men som jeg leste i en annen tråd, vi får trimme litt ekstra så kommer en fortere i ketose igjen. Skal sjekke stixen senere (når jeg må på do ;) ) krysser fingrene for at den er rosa iallefall.

har marsjert og spilt i 3 tog i dag da, så jeg har fått trimmet endel. Håper det går opp i opp med ostekake :D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.