Godt i godt igang med ketolyse, begynt på 2. uka og har ikke hatt søthunger i det hele tatt. Så kommer 17.mai.......
Kaker, kaker,kaker samme hvor jeg går og snur meg........og jeg falt for fristelsen......ostekake :(
Tok bare 1 stykke og det er vel ikke den verste kaka jeg kunne tatt da. Har ikke spist annet av karber for hele dagen så jeg håper jeg slipper å svi for det så lenge.
Når vil det evt. slå ut på ketolyse stixen? Allerede i dag eller i morgen eller? Noen som vet?
Trøst deg med at du ikke er alene! (fattig trøst?)
Et stk brownie, et stk bløtkake, og softis....urk! Ble kvalm faktisk....hurra for søttende maiiii....:o
Joa, er jo en liten trøst det ;)
Det som var positivt, var jo at det fristet ikke med mere, jeg som er en kake og godtemons uten sidestykke.
Håper vi ikke blir straffet så altfor hardt!!
Å det er kjedelig, men som jeg leste i en annen tråd, vi får trimme litt ekstra så kommer en fortere i ketose igjen. Skal sjekke stixen senere (når jeg må på do ;) ) krysser fingrene for at den er rosa iallefall.
har marsjert og spilt i 3 tog i dag da, så jeg har fått trimmet endel. Håper det går opp i opp med ostekake :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.