< Tilbake til oversikten

Stakkars Salma Hayek

Dolly sa for siden:

Skal man bli mobbet for å se gravid ut når man er gravid og nå eller ?????

www.side2.no/kjendis/article1042131.ece

Jeg har ikke ord...

Jeg synes hun er nydelig

Bee sa for siden:

Jeg bare MÅTTE sende mail til journalisten som skrev artikkelen. :rolleyes:

Dolly sa for siden:

jeg også, og så klagte jeg til side 2

Bee sa for siden:

HAHA! Kult!

Summer sa for siden:

Herregud så teit. Hun var jo kjempeflott. Enkelte dustemedier later til å tro at det er om å gjøre å gå rundt å være råsexy hele tiden. Som om det er det viktigste man kan gjøre. :rolleyes: (Dessuten kan man fint være sexy som gravid også.)

mofe sa for siden:

SJOKK!! Man legger på seg når man er gravid?!

Herregud..

Dolly sa for siden:

Og dette utsagnet var jo helt på trynet:

Ja det er jo klart :eek:

Tipper hun er dritsjalu på nydelige Salma.. og godter seg over at hun er gravid og legger på seg

Luska sa for siden:

Herregud, er det mulig?! :rolleyes:

Blir spennende å se om dere får svar fra journalisten da :D

Nille sa for siden:

Min mail til journalisten:

Huldr sa for siden:

Veldig bra at dere sendte mailer! :ja: Dette var et grelt eksempel på ren nedrakking presentert som "underholdning". Bra at dere viser at folk der ute ikke lar seg fôre hva som helst!

Iset sa for siden:

Fantastisk mail, Nille, og takk til alle dere andre som sendte mail. Guud så bra! Jeg ble skikkelig forbannet av å lese den artikkelen og håper virkelig journalisten får så det svir! Herregud! Dette ER et hån mot alle gravide kvinner!! Journalisten er sikkert singel og barnløs og aner ikke hva det vil si å leve et alt annet enn overfladisk liv!

Håper dere limer inn svarene dere får (om dere får noen) her i tråden?

Trixie sa for siden:

Takk for at dere sendte mail! Jeg er ikke innom slik nettsider, bare dumper borti de innimellom. Det er en av de mest usaklige og smakløse minst vettuge artikler jeg har sett på lenge!
Trixie

Trixie sa for siden:

En annen ting, det er vel ikke helt sunt å - ikke - legge på seg under graviditet??
Trixie

Photobscura sa for siden:

AAAAAAAAAAAAAAAAAARG!
Jeg blir så eitrende forbanna. Slengte meg på bølgen og forfattet følgende mail:

monki sa for siden:

så utrolig teit å barnslig av journalisten,hun er selvsagt sjalu!

Dolly sa for siden:

Synes dere skal sende kopi av mailene til redaksjonen i side 2 eller tv2.. eller nettavisen som linket til denne artikkelen

så får hun kanskje en advarsel..

xtra sa for siden:

Så flott at noen sier fra når de ser slikt vas!

Det kan kanskje få journalisten til å tenke seg om to ganger før hun setter på trykk sånt kvinnefiendtlig oppgulp igjen. For egentlig tror jeg hun mest har oversatt den engelske følgeteksten til bildet, som de helt sikkert har kjøpt av et utenlandsk byrå. Dette er den type arbeid de ofrer max ti minutter på innimellom annet, åpenbart uten å koble inn hjernen.

Om hun får seg en advarsel? Tviler sterkt. Kanskje får hun i stedet klapp på skuldra fordi artikkelen har generert leserrespons :(

Summer sa for siden:

Så flotte mailer dere har skrevet! :blomster:

Hehe. Leste igjen det jeg skrev seeent på natt. Jeg står hundre prosent for det, men innser kanskje i dag at det ikke heter "journalistikkhøyskolen" eller "studilån". Hehe. Håper budskapet likevel kommer fram....!

Ja, det er nok direkte oversatt, likevel setter hun med stolthet sitt navn på det, teite dama.
Kan ikke forstå jeg, at man gidder. Samme når jeg blar gjennom et se og hør, og ser sånne sammenligninger. F.eks "Liz Taylor, en falmet skjønnhet", og så viser de et bilde fra f.eks Cleopatra-tida ved siden av en 80 år gammel kvinne i rullestol. Hallo, liksom! Man kommer ikke unna naturens gang. Og en annen ting. Hvem f**n har på seg paljettkjole, løsøyevipper og hele krigsmaske når man skal på 7-11 for å kjøpe en kaffe? "Britney, den en gang så sexy popartisten har sluttet å bry seg om utseendet sitt, observert i caps og joggebokse!" Sjokk og krigstyper for at ei jente ikke ankommer dagligvarehandelen i sceneantrekk. Verden er så dummmmmmmm!!!

Georgine sa for siden:

Hun er jo nydelig som gravid!!! Hadde jeg sett slik ut da jeg var gravid hadde jeg jublet og følt meg som verdens vakreste.

Hva journalister kan få seg til å skrive :mad:

Borealis sa for siden:

Vel talt! Ugh!:mad:

Hehe. Lurer på om jeg skrive "Mvh" av gammel formell vane, jeg....:rolleyes:

Summer sa for siden:

Heter det ikke Mvh da?

Jo, men det betyr jo "Med vennlig hilsen", i denne sammenhengen blir det jo relativt sarkastisk da... :o

Fedonisten sa for siden:

Kanskje hun skjønner at du tenkte 'Med vemmelig hilsen' da du skrev det?

:rolleyes:

Ja, haha! v-en står liksom åpen til tolkning der, den;)

Summer sa for siden:

Fnis, sånn ja.

Fru R sa for siden:

Hehe fedonisten, bra tenkt :D

Men jeg syntes at det er ikke noe bedre enn å avslutte et ellers hissig innlegg med et noe ironisk
Med vennlig hilsen ;)

Digget innlegget ditt jeg Photobscura :)

Flott jobba !

Takk!
Det må ha vært min ironiske underbevissthet at works!

Fru R sa for siden:

Håper du opplever det flere ganger !;)
Isåfall vil jeg lese :D

Dolly sa for siden:

Innlegget i side 2 er iallefall litt redigert..

hun har fjerna dette utsagnet:

Summer sa for siden:

Det er redigert mer enn det, men ikke godt nok. Artikkelen er fortsatt lavmåls og latterlig.

Kunne det ikke stått noe slikt som:

Salma Hayek gravid: Heldiggrisen henne som ser så vakker ut som gravid. Og så opplysningene opp shoppingturen og hvem hun er gravid med, når hun skal føde, og hvor kanskje. Uten beskrivelser og latterligggøring av kroppen. Jeg mener; vi kan se bildet. Og vi kan vurdere selv. Hva lavmåls tanker forfatteren gjør seg er irrelevant og et kraftig sleivspark mot kvinner og allermest tenåringsjenter som skal skape seg et bilde av verden og seg selv og verdier og holdninger.

Dolly sa for siden:

Ja det burde bli lagt ut en unskyldning for det hun hadde skrevet

ser nå at den er mer endret

Mohahah! Jeg føler den fjerde statsmakt mellom mine fingre:D

Nå, det var fortsatt en teit sak, nå er det liksom ikke en sak i det hele tatt.
Men half a victory, still!
Bra at man blir LITT hørt da.

donjuanwannabe sa for siden:

"..ser ut som en ekte amerikaner" (om Selma H). Det er så dumt!

Nok en dum overfladisk tabloid artikkel. Jeg blir så lei av artikler av typen: "se hun har rynker", "la på seg", "alderen tynger", "kjøpte fly", "bygger palass", "tjente det og det", "fiffen på premiere" ... er såå lei. Drømmen min er å starte en avis med bare ordentlige nyheter uten kjendismas, og pengemas. Hadde vært noe det. (kanskje uten politikk også, er jo bare mas og kjefting der i gården "jeg har rett". "nei du tar feil, jeg har rett", "du sa det for 2 år siden" "nei det gjorde jeg ikke det så"). VG og Dagbladet er jo som seoghør å regne også. Og tv2 er jo rene seoghør-kanalen. Og side2 er vel en tv2-side og? Og se på nettsiden seher.no. Makan....

Håh! DJW, du skulle sett artikkelen FØR vi sendte sinnabrev til dama som skrev den;)

Lemen sa for siden:

Er så enig med deg i alt dette!

Supert at dere som sendte mail til journalisten fikk henne til å endre på artikkelen, selv om den fortsatt er teit.

:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.