< Tilbake til oversikten

Hei

Tykkebolla sa for siden:

Heisann.
Jeg starter med ketolysekuren på mandag. Jeg og mannen min.
Boka er kjøpt og tom. åpnet ;) .

Leste at man ikke skulle spise frukt?? :confused:

Kan man regne med å gå ned mest i kilo eller cm.?

Gleder meg til å begynne. Har maaaaaange kilo som SKAL bort!

Gleder meg til å bli "kjent" med dere forresten. :)

sma sa for siden:

Hei, og velkommen hit!! :)

Jeg både veier meg og måler meg med målebånd. Å bruke målebånd er nesten er must fordi man vil treffe på platåer der vekta står stille. Man kan likevel gå inn i cm. :)

Frukt har masse fruktsukker, og dermed masse karbohydrater. Du har matvaretabellen på forsiden. Skriv den ut så du alltid har den tilgjengelig - det gjorde jeg, og det var veldig nyttig!

Masse lykke til! Bare spør dersom det skulle være noe. :)

Photobscura sa for siden:

Som Sma sier, så har frukt, til tross for at det inneholder mye nyttige vitaminer, mye fruktsukker som ikke er særlig bra om man vil gå ned i vekt med en karbohydratfattig diett... Dessverre! Men ikke tenk på hva du ikke kan spise, men heller på hva du faktisk kan meske deg med av meget god og mettende mat! :)
Og kult at du har med deg mannen din! Å ha en slankekompis må være stas!

Velkommen hit og lykke til!

Dolly sa for siden:

Heihei

Jeg har gått ned 10,8 kg nå forhåpentligvis 11 i morgen når jeg har gått i 9 uker på ketolyse..

jeg har gått inn 25 cm bare rundt livet (midjen)

Ketolyse er supert for meg iallefall og mannen som har gått ned 10 kg..

Masse lykke til!!!

Tykkebolla sa for siden:

Tusen takk for svar. Glder meg til å kunne passe inn i alle buksene jeg har liggende i skapet som har blitt for små.

Kom gjerne med flere tips til meg. Suger til meg som en svamp nå :)

sma sa for siden:

Hehe, jeg suger fortsatt til meg informasjon. Forumet er veldig bra, og det å kikke i andres dagbøker er også et godt tips.

Masse lykke til!!!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.