< Tilbake til oversikten

Lavkarbo og appelsinhud

Lotusia sa for siden:

Etter litt overbevising har dietten min gått mer og mer over til lavkarbo etterhvert (jeg sliter med candida-allergi)

I det siste har jeg vert en del dårlig i magen- og det eneste som har hjulpet meg da er i hive i meg masse havre! Da merker jeg at symptomer kommer tilbake, tåler det ikke (om de er pga. karbene veit jeg ikke..) Men jeg merker også prikkninger på rompa, og at appelsinhuden (som jeg trodde hadde kommet av candida-allegien) går mer bort!

Hva skjer? Får man appelsinhud av lavkarbo? Eller er det egenskapene i hvete som gjør at den går bort? veit det finnes dusjsåper for sensitiv hud med hveteolje på appoteket hvertfall..

Noen som veit?

Lotusia

kokkeline sa for siden:

hei på deg,,,,,,, ville bare innom og fortelle om en candida medisin som heter candi guard . Har gått på dette og diett nå en stund og det ser ut til å funke bra på meg.det eneste abret er at det må bestilles fra Holland ( www. tabsandmore.com ) klem fra meg

Lotusia sa for siden:

takk for råd :) skal sjekke den ut. hatt masse problemer med medisiner jeg har blitt syk av i det sisteså.. kan nevne den for legen min ;)

kokkeline sa for siden:

Det er naturmedisin som du kan bestille selv , jeg begynte med en lav dose så det gikk veldig bra

Nille sa for siden:

Jeg har ikke hørt at man FÅR appelsinhud av lavkarbo. Men om man tar av kan eksisterende appelsinhud komme tydeligere frem. Uansett om man teller karber eller kalorier.

Det som er fordelen med lavkarbo er at det ofte blir mye mindre cellulitter. Mange her innne rapporterer om strammere, finere hud også. Det har nok noe med det "rene" kostholdet uten for mye raske karber/sukker/srivelse.

Alle opplever det forskjellig. Men man FÅR garantert ikke appelsinhud av lavkarbo. Det må nok gener og tidligere livsstil ta skylda for !

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.