< Tilbake til oversikten

Is til 17. mai

Stinen sa for siden:

Er det noen av disse isene til Isbilen vi kan spise til 17.mai og utover. Forstår ikke helt det der med sukkeralkoholer osv.

www.isbilen.no/?id=134&title=lett-is-sjokolade--nyhet

Hadde jo vært helt fantastisk om dette er mer lov innen rimelighetens grenser enn hva softis er.

Photobscura sa for siden:

Så ikke så ille ut dette nei! Vet ikke om 9 gram er netto, men det er jo det man skal oppgi som regel. Aspartam skal ikke påvirke blodsukkeret.
Tror du trygt kan spise litt av denne isen:)
Jeg skal lage min egen:D

Der var det trukket fra.
Men den så særs lite innbydende ut da... :( Som å spise God Morgen yoghurt på selveste nasjonaldagen. Kunne godt gjort litt stas på litt stas-mat:)
Men kan jo hende den er god da. Hvorfor går det ikke isbil på Grünerløkka?

Stinen sa for siden:

Flottings!

Nille sa for siden:

SukkerARTER skal IKKE trekkes fra dessverre, så denne isen kan man IKKE spise på Ketolyse om man ligger på 15-20 til dagen. Da er det ikke plass til mat da !
[color=purple][/color]
9 karber pr porsjon ja...... Det er fruktosen som gjør at det blir høyt karbeinnhold.

Stinen sa for siden:

'Huff.. jaja. Den værste is-hungeren er likevel gått over. Etter jeg laget meg min første porsjon Ziggy-polar lapper. Da hadde jeg noe jeg kunne "maule" igjen.

moinx sa for siden:

Står en god oppskrift på is i ketolyseboka.....;)

Stinen sa for siden:

kanskje jeg skal prøve meg på den, ja. Det er så fint at det finnes varianter av alt

Huldr sa for siden:

Det gjør det ... Hører dingdong fra isbilen opptil flere ganger i uka jeg (ihvertfall oppleves det sånn :p) Kanskje den bare er vanskelig å høre borte hos deg?

Borealis sa for siden:

Var det ikke 9 gram karb pr 100 gram da? Og en porsjon var 50 gram..ergo 4,5 gram....eller er jeg FOR trøtt nå?

Carisma sa for siden:

Leste et sted i går at en porsjon var 70 g. så rundt 6 karber.

Borealis sa for siden:

Jeg tenkte på den lettisen, ikke lindbergisen..blingsa litt.:rolleyes:

sma sa for siden:

Kom frem til 4,5 jeg også. :)

Åh? Hmmm... Jeg bor jo forsåvidt i en bygård inne i en bygård, så jeg hører egentlig ingenting, selv om jeg bor midt i gryta...

Skal sjekke ut det der!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.