Så ikke så ille ut dette nei! Vet ikke om 9 gram er netto, men det er jo det man skal oppgi som regel. Aspartam skal ikke påvirke blodsukkeret.
Tror du trygt kan spise litt av denne isen:)
Jeg skal lage min egen:D
Der var det trukket fra.
Men den så særs lite innbydende ut da... :( Som å spise God Morgen yoghurt på selveste nasjonaldagen. Kunne godt gjort litt stas på litt stas-mat:)
Men kan jo hende den er god da. Hvorfor går det ikke isbil på Grünerløkka?
SukkerARTER skal IKKE trekkes fra dessverre, så denne isen kan man IKKE spise på Ketolyse om man ligger på 15-20 til dagen. Da er det ikke plass til mat da !
[color=purple][/color]
9 karber pr porsjon ja...... Det er fruktosen som gjør at det blir høyt karbeinnhold.
'Huff.. jaja. Den værste is-hungeren er likevel gått over. Etter jeg laget meg min første porsjon Ziggy-polar lapper. Da hadde jeg noe jeg kunne "maule" igjen.
Det gjør det ... Hører dingdong fra isbilen opptil flere ganger i uka jeg (ihvertfall oppleves det sånn :p) Kanskje den bare er vanskelig å høre borte hos deg?
Åh? Hmmm... Jeg bor jo forsåvidt i en bygård inne i en bygård, så jeg hører egentlig ingenting, selv om jeg bor midt i gryta...
Skal sjekke ut det der!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.