< Tilbake til oversikten

Hjelp meg please

guro_no sa for siden:

Hei.

E igang med dag to, og no har æ fått lønn. så bok og div e bestilt:)

Så no håpe æ at æ slepp å mase så mye på dere snart:D

:confused: Spm1:
Idag har jeg kjøpt skinn og bein fri laksefilet.
Tenkte å foliebake den i ovnen, med litt rømme, smør, grønn paprika, og champingjong. Pluss krydder.

Men hva kan jeg servere til?? Har lest om smørdampet brokkoli og det hørtes godt ut:)

Men hvis jeg lager det, hvor mye av det kan jeg spise?

Eller har dere andre gode tips?

:confused: Spm2:
Hvor store porsoner med kvelds kan jeg spise?
Har kjøpt inn en del forskjellige oster, rekesalat, italiensk salat, div skinker, oliven og røyket laks. Pluss avocado, salat, rødløk, asparges, tomat, agurk. Har og kjøpt rømme og tenkte å lage litt dip til

Tenkte å lage litt "fingerplukk" men er usikker på hvor stor porson jeg kan spise. Takknemmelig for svar i gram:)

:confused: Spm3:

Kan vi spise Bacongull, baconsvor og peanøtter??
i tilfelle, en håndfull, to håndfull? Evt ha peanøtter i salat?

På forhånd, tusen millioner takk for svar:D

Mase-Guro

Gerd sa for siden:

Heisann.

Skal svare så godt jeg kan her: :)

Foliebakt fisk: Smørstekt blomkål og brokkoli er kjempegodt attåt.

Du bør veie grønnsakene og regne ut kh nå i begynnelsen av kuren. Anbefalt kh dose de første 14 dagene er 15 kh pr dag for kvinner. Det er bedre å ligge på mellom 15 og 20 enn under 15.

Blir du sulten om kvelden så finn deg litt mat. Spis til du ikke er sulten mere... Man skal ikke gå sulten på kuren.;) Jeg tok meg ost eller egg med majones/rekesalat... Gjerne stekte osten i stekepanna i smør :D
Bacongull og baconsvor kan vi spise. Men det inneholder salt, så det kan binde vannet i kroppen.

Og husk å drikk masse vann. Fettet du spiser forbrenner fettet i kroppen og vannet du drikker skyller fettet ut :D

Kos deg!!!

Ullabulla sa for siden:

Asparges er nå på tilbud mange steder. Kjempegodt til laksefilet.

Carisma sa for siden:

Prøv asparges med blåskimmelost på! :sikle:

Trixie sa for siden:

Ikke all baconsvor/gull/crisp er uten karber, så les innholdsfortegnelsen. Den de selger på Europris er uten.
Trixie :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.