< Tilbake til oversikten

Ketolyse-kurs!!!

Dolly sa for siden:

Hvorfor finnes det ikke live ketolyse kurs.. det tror jeg absolutt hadde vert en lur ide..

Sånn som GR

at man går å veier seg en plass og da er det mye lettere å holde seg i skinnet, for de som sliter

og man kan treffe andre likesinnede og snakke om problemer, utfordringer og dele tips.. det er kjempekoselig...

evt. kan man jo starte ketolysetreff.. for de som bor i nærheten av hverandre..

Stinen sa for siden:

Men finnes ikke det da? Altså her nede på sørlandet. Synst jeg leste det i boen til Andersen

Dolly sa for siden:

Ja følte jeg hadde lest det et sted, men fant det ikke på www.ketolyse.no

men iallefall burde det vert i hele landet.. ikke bare på sørlandet;)

Bee sa for siden:

Helt enig. Tror det hadde blitt kjempepop! Hører jo bare flere og flere snakker om Ketolyse.

Driver jo selv effektiv propaganda. :lol:

Nille sa for siden:

Det er planlagt kurs i Stavanger, har bare ikke kommet så langt enda ! Dere vil garantert få beskjed her inne om/når det blir, men all innmelding etc skjer på www.ketolyse.no !
[color=purple][/color]

Torkil sa for siden:

Hei

ehhhh :o :o :o :o problemet er tidsnød Jeg får ikke døgnet til å strekke til slik jeg kan organisere disse ting, og da det finnes kurs på DVD/WEB, finnes det en viss erstatning, noen går sammen i jenteklubber ( og gutte-ditto) for å støtte hverandre. Jeg håper 2007 blir året der økonomien vil tillate ansettelse av en person til slike ting.

Kurs er ikke avskrevet!

Det vil bli annonsert kurs når de en gang kommer.

Vennlig Hilsen
Torkil :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.