Jeg starta med ketolyse torsdag den 3 mai, var i ketose midt på dagen på fredag, hadde ikke sjekka før, da...
Har veiedager på mandager, grunnen til at jeg allerede hadde gått ned 8kg er at jeg har tellet kalorier og trent ræva av meg...
Nå har det stoppet helt opp, begynte med ketolyse på torsdag, og vips på mandag var 2kg til av:D
Ketolyse start:
01.05.07: 74,1kg
07.05.07: 72,0kg
Lurer på å veie meg på fredager heller nå, sidene jeg kom i ketose på fredag... Hva sier dere?
Her inne, så vidt jeg husker så har du både fredags- og mandagsklubben (correct me if I'm wrong:D) der flere veier seg sammen, altså interaktivt.
Jeg måler meg (med målebånd) på fredager. Føler liksom at det er ukeslutt, så derfor passer det så bra.
Men det er nok en psykisk greie.
Lykke til ellers, dette går jo så det suser, Ketolyse -og lavkarbo generelt går jo GR en høy gang! Det er nok mye fornuftig i det hun sier, og det passer sikekrt helt fint for noen, men tenk, å slippe å være småsulten hele tiden! (Det er i alle fall hva alle jeg kjenner som har prøvd det sier.)
det er lurt å velge en eller max to dager i uka til veiing... (sier hun som må innom vekta hver dag :rolleyes: )
ha det på faste dager er lurt :)
lykke til
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.