< Tilbake til oversikten

Zinkoral

nita58 sa for siden:

Jeg tar 2-3 stk Zinkoral tilfelle jeg har Ketoånde. Kan jeg ta denne når jeg går på Ketolyse?

Hvor forsiktig bør jeg være med nøtter? Spiser ca 3-4 paranøtter hver dag og 5-6 macademia nøtter som mellommåltid.

Er ketostix nødvendig? Jeg vet ikke hva det heter på tysk, eller om jeg kan kjøpe de over disk her i Tyskland.

Torkil sa for siden:

Hei
Zinkoral påvirker ikke ketoånden, da de virker på bakteriene i munnen.
Keto-ånden skyldes at du puster ut ketoner ( fett fra kroppen !!!) det avhjelpes med sukkerfrie peppermynte drops etc.
Ketostix er ikke strengt nødvendige, men mange synes det er en grei ting å ha for å sjekke at man holder seg i ketose. På apotek kan man få andre stix til måling av ketoner i utin. Ketodiabur f.eks.
Du får sikkert noen fra Bayer på apoteket i Tyskland. Ikke reseptpliktig.
Nøttene: JA.
Lykke til
Torkil :)

nita58 sa for siden:

Takk!:D

Er nå kjempemotivert! Bruker opp vitaminer og bakemiks fra Ketolyse, når det er tomt kan jeg vel fortsatt bestille fra deg Torkil? Sender du til Tyskland?

Torkil sa for siden:

Hei

(mellom oss) :o

Ja , jeg sender til utlandet, men da må du " kjøpe" :

PORTO UTLAND / P&P ABROAD
PORTOTILLEGG UTLAND / P&P FOR COSTUMERS OUTSIDE NORWAY -MANDATORY

Pris: 150.00
Info Kjøp

som kommer i tillegg til de 89 kr alle betaler. Så dyrt blir det, årsaken er tollpapirer, mye jobb og skyhøy porto. :(

Vennlig Hilsen
Torkil

nita58 sa for siden:

Supert!:p

Jeg bestiller uansett om ikke vitaminene etc varer til august, da skal vi ha sommerferie i Norge.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.