Heistad syltetøy med fløte... Det smaker kompott. sånn dessert altså.
Men jeg tror det er ødeleggende for kuren min, for det er BÅDE søtstoff og fløte... :(
Oiii! Nå ble jeg frista nå, laks og Jorun er bestevenner:D
SÅ, nå må jeg snart slutte å være blakk altså. I dag syntes jeg til og med tran var ytterst smakfult. (Men nå kan jeg ikke si jeg hater det ellers, da.)
Laksesalaten er visst ny, tror den blir en gjenganger i mitt kjøleskap med 3 g karbo pr 100 g.
Håper du finner en snill sponsor. Har du ikke foreldre i nærheten som synes synd på stakkars barnet som ikke har penger til mat? Alder er ingen hindring for foreldre i så måte :)
Jeg har fått sånn dilla på cottage cheese!:p
Tidligere har jeg hatt et anstreng forhold til dette produktet fordi det minnet meg om fettfattig slankemat. Men nå har jeg funnet ut at det passer i mange retter p.g.a. sin milde smak. Har laget "jukseriskrem" med cottage cheese, fløte, sukrin og rød saus av fun light saft. Ellers er det også godt i en salat sammen med reker, tomat og majones. Jeg kjøpte cottage cheese fordi jeg skulle lage Ziggy-lapper, men fant ut at det kunne brukes til mye mer.
Hmf... Stolthet....... Jeg ble uoppfordret sponsa med tilsammen 1500 kr av mor og søster da jeg for bittelitt siden dro på studietur til Berlin og var full hver dag, så det er ikke noe synd på meg...
Men en knapp uke til stipend, og sambo får spenn i morgen:D
Jeg lider ikke. Jeg er ikke sulten og stakkarslig, bare fysen på sånn mat som jeg ikke har råd til, f.eks laksesalat nå, hehe.
Nystekte lapper med smør og splenda på!
Forresten ikke bare denne uka!!
Veeeldig greit å ha halvstekt stabel i kjøleskapet, så kan man fort fikse noe sundt og godt!!!
svart kaffe ? gikk du fra og ikke like kaffe til og drikke svart kaffe eller mener du kaffe latte o.l ?
:suss: på Aline
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.