Jeg har mista noe så veldig matlyst i det siste jeg..huff..orker nesten ikke mat..og jeg som egentlig eeeeelsker mat da!!går ikke ann..blæ..har gått på lavkarbo nå i ca 8 uker snart..har gått ned og er kjempefornøyd med det..men nå er det den jævla matlysten..ingenting frister!!er det noen fler som har det sånn?eller som vet om det er normalt på lavkarbomat?skjønner ingenting jeg...det bare er utrolig slitsomt!:o . tvinge i seg mat når man ikke har lyst på.:hjelp: ..
Og bare for å ha sagt det så er jeg ikke matlei..elsker kylling,burgere og alt det jeg spiser..men matlysten er borte..:eek:
Samma her. Vet ikke hvordan jeg skal få tilbake matlysten. Blir litt lei av å tvinge i meg føde, men man må jo spise noe selvom jeg vrenger meg ved tanken. Ikke engang bacon frister meg, og jeg som vanligvis eeeelsker bacon :(
Godt å høre at det er flere, bare tanken på mat den siste tiden gjør meg kvalm og det å ikke spise og ikke spise regelmessig er bare dumt! Føler jeg legger på meg i steden for å gå ned, selv om jeg spiser lav karbo når jeg først spiser noe.. Om det er noen som har noen gode råd å komme med er det bare å si i fra :)
enig enig enig..vi vet jo alle at det er dumt å ikke spise..men hvor lett er det liksom når man ikke har lyst..syntes det er helt pyton..så gode råd ja..det taes imot med takk:)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.