Jeg ville egentlig si at ALT annet smaker bedre enn Battery for det er noe av det grusomste jeg har vært borti.... :p
Men la meg se... Sprite Zero tror jeg vil være godt til vodka.
Jeg syns det er vanskelig hva jeg skal drikke ute selv, det jeg har endt opp med er : *Vodka med sprite zero eller solo-lett(ikke det beste) hvis de ikke har sprite.... Eller jeg har tatt et par glass rødvin:eek: og mye vann:)
Jeg pleide å drikke vodka med battery, men det er jo uaktuelt.. Ellers så har jeg gått over til lavkarbo-øl, men tipper at det ikke er så lett å få tak i ute på byn. :p
Alkofritt er uaktuelt - da drikker jeg heller vodka on the rocks! :D
Mener ikke å disse noen, altså.. Men jeg har aldri forstått meningen med alkofritt...! Ærlig talt så er ikke rødvin eller sprit bedre enn et kaldt glass vann. Mye av poenget for meg er å kjenne varmen av alkoholen bre seg i kroppen. Ikke nødvendigvis å bli full, men det skjer jo det også....
Blir omtrent som ei venninne av meg som begynte å røyke urtsigaretter. Hun lukta tivoli, og satte nesten fyr på håret, og endte opp med å røyke enda mer vanlig sigg :p
Enig forsåvidt - når jeg sa alkoholfritt, mente jeg ikke lett-vin eller noe sånt (det smaker jo grusomt!), men mineralvann eller lignende.
Skjønt... har aldri drukket alkohol for virkningen - selv ikke i min spede ungdom, tror jeg. Det må være fordi det smaker godt! En god vin, for eksempel skal jo høyne smaken på måltidet du inntar.
Oookay - dette er syv forskjellige!
Jepp, jeg trodde alle punktene utgjorde en drink... og ja, er naturlig blond, i tillfelle det var uklart.... :rodme: rister på hodet og går og finner mer kildevann
Nå gir jeg opp, har prøvd å skrive whisky med store bokstaver for å understreke min entusiasme for drikken, for så å av avslutte med en stor smiley -->:D, men samma hva jeg gjør, så blir det stor forbokstav og så små bokstaver, og :d, altså liten 'd'... Hæ, liksom??
En annen ting er at jeg bare ser på skjermen når jeg skriver, aldri tastaturet. Kan min touch liksom.. Men nå skjedde det samme. En virkelig snodig snodig bug....
Selv klarte jeg meg bra i dag. Drakk halvannet glass musse under toget og to glass hvitvin på ettermiddagen. Og en del mineralvann innimellom.
Liten digresjon:
Måtte dessuten bruke ALLE mine overtalelseskunstner for å få kelneren på Aker Brygge til å servere meg jordbær og fløte UTEN sukker. Det hadde han tydeligvis aldri hørt om. Så på meg om om jeg snakket swahili.
Jeg har smakt den med sort etikett, den er veldig god iallefall :)
Den vanlige, med ble etikett, den tror jeg skal smake ca som smirnoff ice, men ikke helt sikker altså;)
Lavkarbo fra Vikingfjord er helt nytt anno mai 2007. Dette er det jeg har kommet over:
I 2007 lanserer Arcus verdens første sukkerfrie rusbrus, Vikingfjord Icebreaker LAVKARBO – med kun 26 kcal pr 100 ml.
I disse dager lanseres Vikingfjord Icebreaker lavkarbo fra Arcus. Det er den første flaskedrikken i verden helt uten sukker. Den har bare 26 kalorier per 100 ml, og det er mindre enn både øl og brus. – Så langt vi har klart å kartlegge har ingen av de store leverandørene i verden noe tilsvarende produkt, sier produktsjef Christina Pedersen i Arcus til Packnews. - Det er designbyrået Permafrost som har stått for utforming og design.
- Med det enorme fokuset som er på helse og sunnhet for tiden, tror vi at markedet nå er overmodent for Vikingfjord Icebreaker LAVKARBO sukkerfri flaskedrink, sier Pedersen.
Vikingfjord Icebreaker LAVKARBO er i salg til Horeca og i de fleste store dagligvarekjedene i Norge fra 2. mai.
Jeg veksler mellom å synes det er genialt, og å bli litt overveldet over hvilken markedshype det er med lite sukker/lavkarbo/sukkerfritt for tida... :rolleyes:
Føler meg litt dum her..... får med meg at den er LAVKARBO.... og få kcal.... men får ikke med meg hvor lite karbohydrater det er...:confused: :o .... Null karbo?... litt karbo?
Løpte ut og kjøpte den jeg.... eller kjørte da:p Nå er det testa.... var god den, selv kommer jeg nok til å fortsette med sprite eller seven upp blandingen min på hjemme fest, men dette er kjempe greit hvis det er å kjøpe på utestedene:)
Skjønt, nå har jeg skaffet meg Diet Tonic Water som skal prøves til gin også, men det er ikke noe hastverk å prøve ut alkohyler, synes jeg.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.