< Tilbake til oversikten

Hva er det eldste plagget du har som er for lite?

xtra sa for siden:

Som jojoslanker har jeg klær i et utall størrelser liggende. Jeg tenker at en dag… :o

Jeg kikket i skapet mitt, og bortsett fra bunaden, som er arvet og aldri vil bli kastet, er det eldste plagget jeg ikke har fått meg til å kaste en jakke jeg kjøpte sommeren 1998. Den er i størrelse 38.

Dersom jeg en dag kommer inn i den igjen vil den sikkert se fullstendig utdatert ut. Men den var så fin. Og så dyr :D

Ni år gammel jakke, altså.

Noen andre som er like håpløse som meg?

Aline sa for siden:

Ja... :) iallefall nesten ;)

sma sa for siden:

Jeg har et skjørt fra Adlesten. Ja, du leste riktig - ADELSTEN!! Det har jeg faktisk ikke kjøpt selv, men jeg fikk det ca i 1994..

Huldr sa for siden:

Jeg har en kjole fra 1996 i str 38 eller 40 ... veldig fin, men om puppene mine noen gang blir små nok igjen vil den uansett være for kort, jeg er blitt for gammel til den lengden ... :rolleyes:

Bee sa for siden:

Ikke så veldig gamle. Kasta alle mine gamle klær for et par år siden og gikk til innkjøp av helt ny garderobe.
Så ble jeg gravid og tykk. :lol:

Nillomien sa for siden:

Masse klær som ligger på loftet. men mesteparten er fra 99 tror jeg..

jeef-micro sa for siden:

Jeg har et skjørt og en topp fra 1993... kommer aldri til å bruke de men hadde vært gøy om de hadde passet en gang... Og jeg har ei bukse som det jeg brukte da jeg var 10 kg mer enn det jeg er i dag... den har jeg som et lite mål å få på meg, selv om jeg antageligvis ikke kommer til å bruke den igjen. Den buksa ble kjøpt til jula 1995

Distrea sa for siden:

Har visst større problemer med alderen på meg selv enn klærne... for jeg kaller det fortsatt ADELSTEN:o

mam sa for siden:

Jeg tenker så det knaker. Jeg tror mitt eldste antrekk er 15-17 år gammelt.:eek: :eek: :eek:

Da jeg var tidlig i 20-årene hadde jeg sydilla, og sydde et festantrekk inspirert av "Lady in Red". :rodme: Knelangt strutteskjørt, det ytterste laget i rødt, litt tyll-lignende stoff med gullblader vevd inn. Innsvinget jakke i matchende ensfarget rødt stoff med applikasjoner av gullblader klipt ut av tyllen. Dristig svingt utringning, gullknapper foran og matchende røde pumps. Bleket hår med masse krøller - oh yes! Høyt oppå, kort ved ørene og langt i nakken selvfølgelig!

Tenk så artig å bruke det på en 80-talls fest? Men da må jeg se 70 kg på vekta. Tror jeg var maks 65 kg da jeg sydde det.:_oy:

Stinen sa for siden:

Heter det ikke Adelsten lenger? Er det det som er Kaphal?

nalana sa for siden:

Jeg har en selvsydd billeliten åletrang kongeblå silke/satengkjole som er 22 år gammel. Har ikke tenkt meg inn den igjen, men den er et kjært minne fra den gang jeg var ung og vakker.

Photobscura sa for siden:

Heheh, jeg har i det store og hele ikke skifta stil siden grunge-tiden, og har sydd inn og ut plaggene mine et uttall ganger. Jeg går fortsatt i klær som jeg har hatt siden jeg var fjorten... Men så har jeg ikke vært TYNN siden jeg var fire år gammel heller da...

Anne sa for siden:

En lang selskapskjole fra 1972:p
To kjoler fra 1980...
....som min eldste datter har tatt i bruk nå
Fra nyere tid en lang selskapskjole fra 1999:cool:

sirimor sa for siden:

En drakt, kort bolerojakkeliknende sak og miniskjørt fra Bik-Bok i burgunder fløyel med gullbroderier på jakka. Var veldig fin for 17 år siden da... I størrelse 36 så den skal jeg ikke ha på meg igjen;) men jeg har ikke hjerte til å kvitte meg med den, mange gode minner.

Ellers har jeg haugehvis med kule olabukser som ikke passer, men de skal jeg inn i igjen, i aug./sept. kanskje? i år assa....

Nille sa for siden:

Flaskegrønn (falma) Levis fra 1992. Str. 28. Får den på men ikke igjen uten hard kamp. Og da henger magen på en måte uttafor. Den var målbuksa mi.
[color=purple][/color]
Ellers har jeg en åletrang svart kjole fra samme tid, - får den på, men kan ikke sitte når jeg har den på. Iallefall IKKE spise ! :p

sma sa for siden:

Kapahl kjøpte opp adelsten. :)

Lotusia sa for siden:

Jeg har en del gammalt liggende hjemme. Masse fra min tid på ungdomskolen og sånt (da det var gøy å shoppe..) Det eldste jeg fikk dratt med meg til Australia nå var en t-skjorte jeg kjøpte i spania da jeg var 15. var vel '98 kanskje? Den er lyseblå og har bilde av en katt som sitter på en gris. så står det kukuxumusu Hverfall ingen som har lik! :D

mofe sa for siden:

Jeg har en Lee-bukse fra 2002.. som passer om jeg går ned ca. 6 kilo til.. og den SKAL jeg inn i :D

Luska sa for siden:

Jeg har en Levis bukse fra -99 som jeg skal komme inn i! Må sikkert ned 5kg til for å klare det. Det er en type Levis Sailorpant (?) med sleng som var veldig populær på den tiden, men som sikkert ikke er det nå :knegg:

lokkebiff sa for siden:

Jeg har et GAMMELT plagg, som jeg ALDRI får på meg igjen:
[font=Comic Sans MS][/font]
Ei 29 år gammel sparkebukse....:lol: Gusjete farger, men såååå søt!!:love:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.