< Tilbake til oversikten

Den dagen dere er ferdig med slanking?

Bee sa for siden:

Hvordan skal dere feire? :D

Jeg skal spise en pære. :lol:

lokkebiff sa for siden:

:lol::lol::lol:

sma sa for siden:

:p :p

Carisma sa for siden:

Jeg kommer aldri til å bli ferdig med slanking.
Jeg har slanket meg (bevisst) siden jeg var 11... Så jeg kan ikke forestille meg at jeg noengang vil kunne si meg ferdig med det. Forøvrig er det vel ikke slanking, men livstilsomlegging det vi gjør nå...

Bulldog sa for siden:

Øl! Jeg har hatt fuktige drømmer om Brooklyn Lager og St Peter's Cream stout i flere uker nå, så tro om jeg gleder meg! :D

Mjauii sa for siden:

Pizza fra pizza bussen!! Herregud..jeg gleder meg..om jeg så må løpe i 1 mil for å brenne den av så skal jeg haaaa. fnis Gosh a meg..ikke rart jeg har blitt overvektig vettu.

pepsimax sa for siden:

Prøve å spise en hel plate av 87% sjokoladen!! :D Og teste tålegrensen på alkohol :full:

Mjauii sa for siden:

har du smakt den med 87%'en med bringebærsmak? åhhh nam nam naaaam.. og når du snakker om å teste grensen..du mener drikke deg så full som mulig altså uten å ikke huske noen dagen etter? hm. jeg tror jeg setter det på listen min også..pizza og øl. Høhø.

pepsimax sa for siden:

Nei å drikke minst mulig og se hvor mye jeg kan klare før jeg FAKTISK blir dritings! :D :w00t:
Nei har ikke smakt den - men er egentlig litt usikker på 87% jeg :p Er redd for å legge på meg, gitt! :p:p

Tussa sa for siden:

Den dagen jeg har oppnådd trivselsvekt skal jeg kjøpe meg noe - et smykke kanskje. Et smykke som for alltid vil minne meg om at man greier det man vil, at jeg har vært standhaftig, og at jeg har greid å snu livet mitt.

Ja, det skal jeg jammen. Jeg skal kjøpe meg et smykke.

:D

Og så skal jeg passe veldig godt på trivselsvekten min.

nøtta sa for siden:

du er jo straks i mål du :heia:

Iset sa for siden:

Nå kan jeg ikke skjeie så mye ut siden jeg er operert hehe, men jeg skal feire med frisørtime, nye sko og et par nye klesplagg, og kanskje ta en massasje- eller hudpleietime. :)

Tussa sa for siden:

Jeg kommer til å gå på 5 kilo til etter første mål er oppnådd. Altså 8 kilo igjen :)

Lemen sa for siden:

Hvis det er freia sin du snakker om her, så er den med bringebærsmak 70%. Også har den en som bare er sjokolade, men som er 86%

Mjauii sa for siden:

hmm..ok. jeg husker ikke jeg, mente det var 86%. Kjøpte i sverige i fjor sommer.

Lemen sa for siden:

Da er det sikkert et annet merke. :)

pepsimax sa for siden:

jeg mente - jeg vil teste hvor LITE jeg kan bli dritings når jeg drikker :p

stinasol sa for siden:

Har belønnet meg flere ganger allerede jeg ,med å spise alt
jeg vil av sukker og andre hvete dingser..pizza og mc donalds
,jepp..det som finst...det som skjer er at jeg blir veeeldig mett
:D og koser meg skikkelig...deilig er det :rolleyes:
får ikke vondt i magen og går fint tilbake til vanlig lavkarbo
neste dag ;)

donjuanwannabe sa for siden:

Når jeg blir slank skal jeg prøve å holde meg slank resten av livet, så ingen feiring på meg, ihvertfall ikke med noe å spise. Må nok følge alle regler som gjør meg slank videre når jeg er slank. Det er jeg helt sikker på etter all denne vinglingen jeg har hatt i lang tid nå. Det er noen matvarer jeg bare må holde meg unna for alltid. Og det er jo helt greit ettersom det er disse matvarene som gjør meg feit. Og det vil jeg ikke bli igjen. Kors på halsen.

Men jeg skal kjøpe meg en smoking, en dyr en, kanskje Hugo Boss, når jeg blir slank. Også hadde det vært moro å kjøre en Ferrari. Og så skal jeg seff kjøpe meg masse klær. Fine og dyre klær. HOHO! Jeg skal til Italia, kanskje jeg kjøper smokingen der og reiser med den tilbake til Norge og går i den noen uker fordi jeg føler meg helt fantastisk? :)

Borealis sa for siden:

Når jeg er kommet ned under 70...?

Flaunt my sexy ass!:D

Tjy!!;) :p

Photobscura sa for siden:

Håh!
Når det gjelder matting, så har jeg ikke det store behovet, er veldig glad i det jeg spiser nå, egentlig. Men kanskje en lille Fedons Franske Sjokkiskake?

Men den virkelige "feiringa" skal foregå fra og med da og livet ut! Hepp!
Men som en markering, og dette har jeg tenkte lenge på: jeg skal ta selvportretter av meg selv, sprett naken!:w00t: Man er da KUNSTfotograf:lol:

mam sa for siden:

OOOhhh! Kansje det var en ide...sorthvitt, litt dristig men uten egentlig å vise mer enn i bikini....:uskyldig: Kansje du tar imot oppdrag?

Hihi, kanskje det?;)

Ja, smakfullt skal det være;)

Ikke minst har jeg lovet min kjære noen vovede pin up-bilder :rodme: fortsatt litt igjen til jeg tør det:)

mam sa for siden:

Slik som pinup-pikene fra 50-tallet??? :love:

Tussa sa for siden:

:lol: :lol: :lol:

Hva er det det heter, sånn fra bilvinduet? Skal du flekke ræv til forbikjørende? :lol:

Tussa sa for siden:

Oi, så modig! Kult! Og pinupbilder til kjæresten din, det blir nok suksess ja :D

Mhm! Sjekk profilen min, der snakker vi;)

Modig, tja... Jeg skal jo ikke blåse dem opp og henge dem på gatene:) Tror det bare blir gøy, og kropp er jo naturlig og fint.

Det med pinupbildene er en mer morsom greie, har en ting for pin up'er, og kjæresten min er ikke vond og be han heller:D

Borealis sa for siden:

Nei, det er "mooning"...meinte i ei traang stilig bukse...eller bikini? :rolleyes: :p

Hedda:) sa for siden:

Jeg skal spise noe med saus.

Hva slags saus da? Etter at jeg oppdaget det mirakuløse johannesbrødkjernemelet, så smaker hverken jeg eller samboer forskjell:D

Dolly sa for siden:

Vet egentlig ikke kommer nok alltid til å passe meg for det jeg spiser, men kommer nok til å spise frukt ja..

er det ikke fedon som mener man kan spise masse frukt??

Håper iallefall at jeg kan spise mere av det når jeg er ferdig...

Eilan sa for siden:

Når jeg er ferdig med slanking skal jeg shoppe klær. Alle shoppingturers mor.

Bee sa for siden:

HØR HØR!!!

Eilan sa for siden:

Sparer allerede.

Stinen sa for siden:

Når jeg er kommet i mål skal jeg endelig bli stil-sikker - på Mærta Louise måten. Men flott frisyre, en indre glød og stilige klær.

Uff, jeg kunne ikke dy meg. ...Jeg vil heller ikke se ut som Märthe Luise på håret :rolleyes::p

Carisma sa for siden:

Heller Märtha enn Mette-Marit... På alle måter!

Huh.. Er glad jeg slipper å velge.... (Dog sveisen min er nok mer Mette Marit enn Märtha. Som om MM skulle ha slutta å gre seg, lisssom.)

Nei, nå skal jeg ikke disse smaken til folk. Det er ikke snilt...!

Carisma sa for siden:

Uh, ikke alle forresten! VIlle nok slitt litt med ektemannen! :D

Hahah..!

Nei, tilbake til topic, å handle klær, se DET ser jeg framover til. Siden jeg begynte å gå ned i vekt, har det vært symaskinen som har stått for garderobefornyelsen stort sett:)

Kjøpte klær på ånkli for første gang i Berlin nå. Var helt rart å bare hoppe inn i kjoler i str 42 og t-skjorter i medium:D

sirimor sa for siden:

Det synes jeg var en kjempeknall ide!!! Det har jeg lyst å kopiere.

Men sånn ellers, så skal jeg kjøpe meg noen nye klær selv om jeg har masse som er for smått liggende i skapet, men de har kanskje gått ut på dato...så nye klær skal det bli...og nakenbilder:D

Yay! Så kult å være inspirator!
Lykke til :)

Traxior sa for siden:

Da skal jeg kanskje gjøre en innsats på å få meg dame siden jeg er for flau over meg selv til å gjøre en innsats på det området og foreløpig har ingen detti ned i hodet på meg....

mcfrogner sa for siden:

Da skal jeg bruke 10.000 kr på å bleke fortennene mine som jeg slo ut da jeg var 7 år og som er misfargede - ingen som legger merke til det, men det gjør jeg! Må ha porselensfasader på dem. :)

Tussa sa for siden:

Skjønte nesten det da ;)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.