Jeg bare måtte dele dette tipset med dere!!!
[size=3][/size]
Jeg har prøvd mye selvbruning,
og da mener jeg MYYYE!!!!:rolleyes:
[size=3][/size]
Jeg har vært gul, orange, sjoldete og i det hele tatt....:eek: :mad:
[size=3][/size]
Jeg har brukt mye penger på dyre produkter...:(
[size=3][/size]
Og når man stortsett prøver alt en kommer over,
ja da må en jo treffe blink noen ganger.
Og det har jeg gjort NÅ!!!:D
[size=3][/size] DOVE Summer Glow
[size=3][/size]
Selges på dagligvaren, koster en 50-lapp, og VIRKER!!!!
[size=3][/size]
Den gir en gradvis KJEMPEFIN brunfarge,
også lukter den ikke kattepiss (slik mange selvbruningskremer gjør...:eek: )
[size=3][/size] ANBEFALES!!!!
Takk for glimrende tips! Jeg er kronisk skummetmelkblåhvit året rundt, med unntak av de ukene jeg går rundt med illrødt soleksem. Dårlig med pigmenter her i gården ass... Har prøvd diverse selvbruning, men blir som deg bare ekkel og orange (pluss at de fleste produktene stinker). Har vurdert å gå i salong for å spraybrune meg, men skal helt klart prøve denne først! :D
JUPP, den og serviettene i samme merke!
[font=Comic Sans MS][/font] Veldig godt fornøyd med dem òg, men Dove sin var såpass billig til sammenligning, derfor ble jeg såååå positivt overrasket!!!
Oki...jeg synes at den sprayen er så fin, pga den er så lett å få jevn.
Og slipper få farge INNI hendene. Har du hansker på, når du smører deg, eller rekker det at du vaske deg kjapt etterpå?
Hmmm den må prøves ja.
Jeg har brukt St.Tropez fra lookfantastic.com, kjempefin farge og blir ikke skjoldete.
Men det lønner seg jo å ta en bodyscrub og en omgang med vanlig bodylotion før man har på selvbruningskrem, da unngår man at tørre partier suger mere brunfarge.
Det kalles visstnok dèt ja..;)
Skummelt og skummelt...? Jeg har lest alt jeg har klart å snuse opp om det, men ikke funnet noe som tilsier at det er direkte farlig..
Lavkarbo :confused:
MEN jeg skal ikke ha jeg altså!! Kristin is still going stroooong!! Til og med i dag holdt jeg ut, selv om de spiste både burgere og pomfrites mm ;)
Jeg skal jo ha sexy arms, og da kan man ikke spise sånt ;)
For å få et godt og varig resultat Må man skrubbe først og så smøre seg inn med en lett body lotion!!! Dette gjelder enten du bruker spray/gele eller krem.
Hei! Noen her inne som faktisk har prøvd Melanotan/"Barbie-dop" som spøytes inn i huden...og gjør deg brun, slank og tynn!!
Ikke lov i Norge -men har lett masse på nettet uten å finne andre dokumenterte, negative bivirkninger enn økt antall føflekker og noe kvalme. Verre selvsagt for dem som har brukt ureine sprøyter osv.
Glad for svar:) Vil gjerne bli brun i sommer!!:kul:
Melanotan er ikke å anbefale!
Vanlige bivirkninger av Melanotan er mørke flekker i huden, unormal brunfarge, økning i størrelsen av føflekker.
Fagfolk er også redd for at Melanotan ved lengre tids bruk kan føre til utvikling av ondartet føflekkkreft fordi Melanotan overstimulerer melanocyttene. Slik overstimulering kan føre til at cellene mister styringen og blir til kreftceller.
Melanton selges ulovlig i mange land. Det er ingen kontroll med produktet. Legemiddelverket frykter at Melanotan kan bli forfalsket eller bli tilsatt andre ulovlige stoffer, siden det store penger å tjene på å selge stoffer under navnet Melanotan.
Bruk heller selvbruning og/eller legg deg i solen(med solfaktor) og bruk litt tid på å bli sommerbrun enn å ta den korteste(og farlige)veien til sommerglød:)
Haha! Ikke? :p. Nei, men poenget er at man blir brun av å ligge i solen. Jeg kan virkelig ikke skjønne hvordan noen kan utsette seg for alle farer det medfører å sprute dette stoffet inn i kroppen. Det er en grunn til at det ikke er lovlig ...!
:D tok det poenget ja:D men kunne bare ikke dy meg..
Ellers takk til Beatrixi og ninagronn:) men var mest ute ette om noen her faktisk har PRØVD? Jeg er omgitt av leger til daglig (både hjemme og ellers), så har diskutert de medisinske aspektene ganske så grundig - og hadde selvsagt sett all skremselspopanganda på nett og i aviser, samt legemiddeltilsynets negative innstilling til dette stoffet... men faktum er at ingen alvorlige bivirkninger er dokumentert (på samme måte som det heller ikke er dokumentart at det er ufarlig).
Men..fin sol idag:) så holder meg til den enn så lenge (tror faktisk man kan bli litt kåt av den ekte sola også...når jeg tenker meg om:flau:)
Godt å høre! Og selvfølgelig gir den livgivende sola ekstra energi, på mange nåter ;).
Det kan hjelpe på brunfargen å ta betakaroten også, samt at det visstnok beskytter mot solbrenthet og soleksem. Vet ikke om man får kjøpt det i Norge lenger, men det finnes litt diverse produkter her, f.eks! :)
Jeg for min del er helt motsatt, jeg blir lett brun om sommeren, men vil helst være like porselenshvit som jeg er om vinteren ... :rolleyes:.
Fyller heller kh-kvoten med gulrot og tomat, gjer samme nytten det. også er det viktig å få i seg rikeleg med omega-3, desse tinga gir god brunfarge, i mitt tilfelle iallfall :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.