Trolljenta sa for siden:
Noen som har oppskrift på en god kyllingform?
Tror jeg har sett noe her på forumet før, men får ingen treff i oppskrifter med søk på kyllingform.
Trolljenta sa for siden:
Noen som har oppskrift på en god kyllingform?
Tror jeg har sett noe her på forumet før, men får ingen treff i oppskrifter med søk på kyllingform.
Nille sa for siden:
:) Søk på kylling og med brukernavn Nille i oppskriftforumet, så får du opp noen !
jeef-micro sa for siden:
kommer med min supergode jeg da :sikle:
legg to kyllingfileter i en ildfastform, ha over en hakket løk, og litt oppskjært sopp, salt og pepper etter smak :)
så bekker du på en kopp creme fraishe, og en smuldret terning kyllingbuljong, og steker på 200 grader 45 min...
suuuuupergodt
pepsimax sa for siden:
noterer :D
jeef-micro sa for siden:
Den er sinnsykt god i allefall :D alle som har fått den servert hjem til meg har kommentert hvor god mat jeg har lagd... og det er godt gjort for jeg kan ikke å lage mat... Jeg serverer ofte loff som tilbehør til ikke-lavkarbere da... eller brokkoli er godt til :D
Fedonisten sa for siden:
Jeg anbefaler denne forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=633&highlight=kylling-
Alltid braksuksess!
Carisma sa for siden:
Hmm, det var ca akkurat det jeg hadde tenkt å si, enda jeg fant på min helt selv her om dagen.... :D
Brukte kremost med urter og litt bakonrester i stedet for baconodt jeg da.
Trolljenta sa for siden:
Namnam, denne blir det, med Tine krydderost siden det er den jeg har i hus nå.
kokkeline sa for siden:
Stek kylling fileer i biter og legg dem i en ildfast form , stek bacon løk og sopp sammen og held over , over dette må du helle sweet cilli eller bruke vanlig chilli og vitløk dekkes med kremfløte og inn i ovnen stekes i 30 / 45 min i stekeovn kjempegodt ,,,,,,, ( alle andre får ris og /eller baguette......
jeef-micro sa for siden:
Har du oppskrift på en sweet chillisaus uten sukker? I så fall vil jeg gjerne ha den, for det savner jeg...
Nille sa for siden:
Det finnes en god oppskrift her: AnnaV´s
jeef-micro sa for siden:
tusen takk Nille :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.