Tette80 sa for siden:
Ble anbefalt den som vedlikeholdsdiett etter endt ketolyse, men aner ikke hva den går ut på? Kan noen svare meg på det?
Tette80 sa for siden:
Ble anbefalt den som vedlikeholdsdiett etter endt ketolyse, men aner ikke hva den går ut på? Kan noen svare meg på det?
Carisma sa for siden:
Libra er veldig likt grete roede. Jeg så også at du ble anbefalt den, men jeg vil ikke anbefale det... Hovedpoenget er å spise 4 eller 5 måltider om dagen, og du har strenge gram-tilpasninger på alt du kan spise. De tillater også ett glass brus i uka (kun lettbrus, farris regnes også som brus hos de. )
Jeg syns libra er det strengeste jeg har gått på med unntak av pulverdietter, og den var veldig vanskelig å få til å fungere. Kanskje fordi jeg jobba mye overtid og hadde mye stress den perioden, men som sagt, jeg vil ikke anbfale den.
Iset sa for siden:
Følger du Libra kan jeg nesten love deg at du går opp i vekt igjen etterpå. Å gå fra 15-20 gram karbo og plutselig over på 2-300 gram daglig, er lite lurt i mine øyne. Da ville jeg heller gått gradvis over på Fedon eller noe lignende, men det kan godt hende du legger på deg igjen da også, avhengig av hvorf mye karbo du putter i deg.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.