Titti sa for siden:
Jeg er i det positive hjørnet i kveld :D
Mine tre favoritter er :
- Brownies, litt halvstekt i muffinsform, slik at fyllet er mykt i midten.
- Sjokoladebaren
- Sjokoladepuddingen.
Titti sa for siden:
Jeg er i det positive hjørnet i kveld :D
Mine tre favoritter er :
tumla sa for siden:
Mine tre favoritter er:
Pannekaker. Stek èn tykk pannekake, smør den med litt smør, dryss kanel på, del i to og brett - blir en kjempegod lefse - lett å ta med.
Froskostblanding med sjokolade - god både hjemme og på farten.
Omelett med ost og gressløk. Super lunch. Jeg steker mine kvelden før, gjerne med en skive oppdelt kjøttpåplegg og skiver av sorte oliven i.
Sjokomonsen sa for siden:
Mine favoritter er:
Pannekaker (3 små, med litt smør og strøsuketter på, funker hele døgnet)
Sjokoladefrokostblanding (litt rar konsistens, men glir utrolig greit ned likevel)
Creme Brule (ja, faktisk...men jeg smakte skikkelig CB for et par måneder siden, og da hadde jeg ikke spist det på et år...en viss forskjell ja...men det er utrolig hva man venner seg til)
Men før jul fantes tomatsuppe, trist at den er borte...
Braol sa for siden:
Har ikke funnet meg noen favoritter enda. Begynte på Eurodietten idag, så jeg har bare smakt på soppomeletten, aspargessuppen og ferskendesserten enda. Ikke det beste jeg har smakt, men man må kanskje venne seg til smaken.
Titti sa for siden:
Ja, du må nok venne deg litt til smaken ja, noe smaker jo bedre enn annet da. Du finner nok dine favoritter etter hvert :ja:
Kokkosbolla sa for siden:
Mine tre favoritter:
jeef-micro sa for siden:
mine favoritter så langt er
eple-og kanelbar
skinkeomelett
brownies
værstingene :p
potet og purreløksuppe
erterpurre
sjokoladepudding
indi sa for siden:
Best:
Brownies
Pannekake
Capuccino
Verst:
Omelettene
Jordbærdessert
Grønnsaksuppe
Er blitt skikkelig søtmons etter at jeg startet med ED, og det er vel egentlig ikke så bra, men aldri i verden om jeg hadde klart å komme meg gjennom dette med bare salte produkter!
natteravn sa for siden:
Sjokoladebar
eple og kanelbar
brownis
Verste:
osteomelett
Storeba sa for siden:
Jeg klarer ikke å få ned grønnsaksuppen, og sjokolade frokosten ble ikke veldig fristende...Hmm, så jeg har bare 1 favoritt, om man kan kalle det det :-) Det er muslibar med fiken. Lager meg sopp omelett nå med masse champignon. Håper det blir ok! Jeg skal prøve pannekake i morgen tidlig......
Titti sa for siden:
Ta masse kanel i pannekakerøren før du steker den, det hjelper på å få den litt søtere og godere :)
Av suppene er det vel kylling som pleier å falle i smak hos de fleste. Gr.saks-suppa orker jeg nesten ikke å prate om ;)
jeef-micro sa for siden:
Dytter på denne jeg :D
smaken forandrer seg, så for tiden går det i:
cappuchino (kald)
crispy-chocolate bar
brownie
:)
Distrea sa for siden:
denne hadde jeg ikke sett.
jeg liker mange av produktene jeg :D
brownie
pannekake stekt som vaffel
eple/kanel bar
praline bar
sjoko bar
eple/rosin bar
capucino
sjokoladadepudding
[font=Arial Black][/font]
går ned produkter
sjoko frokost
omelettene hvis ekstra egg og overøst med stekt sopp
paelaen... vokser litt i munnen
USPISELIG
suppene
varm sjokolade
crem brule
jordbær dessert.... kan gjøres om til får ned med litt vilje
:D
indi sa for siden:
har ikke forandra mening jeg... fremdeles pannekake, brownies og capuccino, men nå kjøper jeg jo ikke andre ting da!
Men her er det mange folk som har forsvunnet jo, hvor ble de av??
Distrea sa for siden:
høres litt kjedelig ut å bytte på kun tre produkter, men når vekta går effektivt nedover er vel det morivator nok i seg selv :D
indi sa for siden:
Har sjokofrokost og barer og, så jeg har litt variasjon! Men ser jo slutten på pulverhelvete nå snart:)
Titti sa for siden:
Pulverhelvete. :lol:
Jeg har fortsatt brownies som favoritt! Og barene er fortsatt gode. Liker godt pannekakene og sjokoladefrokosten også.
Titti sa for siden:
Har du prøvd å lage desserte om til shake i stedet? Samme med varm sjokolade. Lage med melk og isbiter i blender. Da glir de ned. :ja:
Distrea sa for siden:
:lol: syns ikke det er så ille lenger, var værst i begynnelsen når jeg følte jeg lagde mat heeele tiden,
nå er jeg nesten redd for nå komme i mår og starte å gi slipp... man veit jo hva som kan skje da :rolleyes:
:ja: dessertene går greit som iskald shake... men de blir helst bare dyttet lenger inn i skapet :o
Titti sa for siden:
Samme her, men nå om dagen går det i caramel-brulee-shake til frokost. :lol:
Distrea sa for siden:
ååå, nei... fysj, :lol:
indi sa for siden:
Titti, du er en sterk kvinne... Bruleeshake og supper... EDklubbens tapperhetsmedaljer til deg! :):)
Robyn sa for siden:
Jeg grøsser bare jeg tenker på Creme Bruleen. Syns ikke smaken var sånn aller verst, men jeg ble så utrolig kvalm begge gangene jeg spiste det.
Mine favoritter er:
Sjokofrokost
Sjokoladebar
Pannekake stekt i vaffeljern
Brownies og kyllingsuppe sklir greit ned, men er ingen favoritt.
De jeg absolutt ikke klarer er:
Varm sjokolade
Cremebrulee
Har ikke prøvd paella og omelett (er allergisk mot reker og egg).
Titti sa for siden:
Hehe, skjønner at du ikke har smakt karamelldesserten enda. :lol:
jeef-micro sa for siden:
Den er i allefall spiselig... i motsetning til suppene og erterpureen:eek:
Titti sa for siden:
Synes du? :eek: Ertepureen er jo nesten god synes jeg. :lol:
jeef-micro sa for siden:
:w00t: si fra viss du vil kjøpe da :D har noen pakker liggende her et sted...
Titti sa for siden:
Sååå gode er de ikke da. :lol: Men takk for tilbudet. :D
jeef-micro sa for siden:
:lol:
jeg aner ikke hvordan jeg skal kvitte meg med de... smaker jo ikke bacon som de lovte jo :eek:
indi sa for siden:
SKal se at en gang om 10 års tid finner du dem i skapet... og tenker Åh hva var dette for noe? ... ser godt ut!
sende dem i julepresang til fedon... :)
jeef-micro sa for siden:
hehe... synd ED ikke tar pant på de... slik at vi kunne fått byttet det som smaker aperompe... men de hadde sikkert blitt sittende med utrolig mange suppeposer i så fall
indi sa for siden:
Jomen noe må de jo lure på alle nykommerne da... hehe
Men seriøst, vi burde jo foreslå for dem at de lagde pakker hvor du kan smake forskjellige ting, det finnes i England, da vil en jo forhindre at folk kjøper fire pakker kyllingsuppe fordi legen de går hos syntes de smakte greit... Eller, for min egen del, jeg kjøpte jo fire pakker omelett, eller kanskje det var seks, første gang, for jeg trodde jo de smakte egg...
jeef-micro sa for siden:
Går jo an å skrive det i en mail til de da...
jeg sakl ti å bestille meg mer mat nå, men det blir nok kun søte ting her ja :p capuchinoen er kjempegod syns jeg, og brownies... lurer litt på å prøve dn karamellbaren da... har ikke smakt den før.
Robyn sa for siden:
Jeg har bestilt meg karamell baren nå, håper jeg får den i dag eller på mandag.
Jeg syns ikke Praline baren er særlig god, syns sjokoladebaren er bedre da.
Men jeg syns fortsatt det er merkelig at de ikke klarer å lage mat som smaker litt bedre, vi har da tross alt kommet til 2008!
Distrea sa for siden:
det syns jeg vi skal gjøre, nevnte det for legen min, hu er heeeelt enig, syns det er kjempe dumt at det ikke er noen pakker med flere typer.
jeg syns det hadde vært en ide at den dagen man har fått legeerklæringen, kunne man fått med en startpakke med de forskjellige produktene... GENIALT!
mindor sa for siden:
Vanilje\karamell bar
Sjokofrokost
Jorbær saken men den krever litt tilvenning før den blir god (eller jeg ble vel desperat nok)
Titti sa for siden:
Jordbærsaken blir dessverre aldri god. :lol:
indi sa for siden:
Jordbærsaken kommer inn i kategorien tortur....
Distrea sa for siden:
godt NOEN liker den da :p
jeef-micro sa for siden:
hehe så nå har jeg noe å se fram til?
Distrea sa for siden:
hehe, jepp :D
blir sendt i morgen :ja:
fult opp med små barn her i dag ... oioi, det er tøfft asså :o
jeef-micro sa for siden:
må innrømme at din pakke ikke blir sendt før fredag... får lønn og råd tilporto da :p
Distrea sa for siden:
jeg bommer porto hos mannen til mamma :p
jeef-micro sa for siden:
hehe
nå vet jeg at kyllingsuppe IKKE er noen favoritt... uggh :eek:
Distrea sa for siden:
hihihi
jeef-micro sa for siden:
ja du kan le, som sikkert ikke har enda 9 poser kyllingsuppe i skapet :p
arkine sa for siden:
absolutt det verste er potetpure , har tre poser igjen , grunnet prisen skal de spises opp , noen som har forslag så de blir litt mer spislig
og en pose jordbæredesert og to poser omelett , de skal aldri inn i mitt hus igjen ,brekker meg bare ved tanken på omeletten
de som smaker godt er
sjokofrokost
pannekake , bruker extra veske så de blir tynne
caramellbar nydlig sjokolade
brovnisen går ann,, men gått lei den
supper . pyton
Mitamor sa for siden:
Mine favoritter må være:
De værste er:
Hedda:) sa for siden:
arkine sa for siden:
nå har jegendelig kommet i gang med ED igjen
i følge tabellen til lindberg er jeg nå 7 kilo overvektig
og de skal bort ,,,gikk ned 22 kilo på ED tidligere
bestilt nye produkter i dag
men begynt på de gamle restene,,,,,
frokost pannekake ,, god
lunsc potetpure grusom ,, men moset brokkoli og aspargees bønner oppi da gikk det bedre ,, spiste fort
middag ommelett ,, gruer meg allerede , men ned skal, den kan ikke kaste de dyre produktene
også den grusomme jordbærdeserten heldigvis bare en pose igjen
de beste er
caramllbar
pannekake
sjokofrokost
brovnies
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.