Tette80 sa for siden:
Hadde kun på 3 gram og det smakte aldeles fortreffelig med noe søtt på "skiva"! Og kun 0,3 gram karber kan jeg unne meg! I morgen skal jeg lage gele - også fra Heistad - med 0 karbohydrater =)
Tette80 sa for siden:
Hadde kun på 3 gram og det smakte aldeles fortreffelig med noe søtt på "skiva"! Og kun 0,3 gram karber kan jeg unne meg! I morgen skal jeg lage gele - også fra Heistad - med 0 karbohydrater =)
Nillomien sa for siden:
flott... MEN.. husk at det er masse annet dritt i det da=)
det er 0 karbo i sprite zero også. men ikke drikk det får mye.. så mye annet som ikke er bra får kroppen i det=)
Tette80 sa for siden:
Noe "dritt" får man jo i seg uansett, mener nå jeg - enten man spiser det ene eller det andre! Jeg kan ikke gå rundt å hele tida tenke på all "driten" jeg får i meg - uansett har jeg et mye bedre kosthold NÅ enn før jeg begynte med ketolyse. Har ikke tenkt å leve lavkarbo resten av livet, men tar dette som en slankekur. Etter jeg er ferdig skal jeg bli mer bevisst på hva jeg putter i meg, men ikke hysterisk!
Men takk for svar =) Er ikke noe jeg skal spise hele tida, da - bare en gang i ny og ne =)
Monen sa for siden:
Kos deg ;) Noe må man gjøre for å overleve på kuren i lengden.. Sånn er det hvertfall med meg. Sålenge man holder seg innenfor KHgrensene!
Smula sa for siden:
Å - jeg trodde det var for mye karbohydrater i det syltetøyet til at man kunne spise det på denne kuren, jeg! :eek: Har det i kjøleskapet hjemme, men trodde jeg måtte kaste det ut... men da kan en spise cottage cheese og syltetøy en gang i blandt til frokost, da?
Carisma sa for siden:
Det er 5-6,9g karbohydrater pr 100g litt etter hvilken variant. Jeg vet ikke hvor mye det er i glasset, men jeg vil tro 100g syltetøy er ganske mye?
Tette80 sa for siden:
Ja, det skulle ikke være noe problem det - 6,9 gram karbohydrater pr 100 gram. Ikke verst i verden om ikke du lesser på en hel haug! Dessuten fant jeg Heistad bringebærgelè på Meny i går - har akkurat satt det til stivning i kjøleskapet! NamNam!!! 0 karber i den!!!:p
Carisma sa for siden:
Fant dette på google: Heistad lavkalori. 1 ss = 20 g. Så da er det ca 1,3g karbohydrater pr. skje.
Og for morro skyld kan jo noen se på et vanligs yltetøyglass og se hvor mye karber hver skje av det inneholder? :rolleyes: :D :D
Smula sa for siden:
Har nettopp vært på butikken og kjøpt jordbærsyltetøyet, jeg, for den var det ENDA mindre karber i! "Bare" 5 pr 100 g. :D
Nillomien sa for siden:
Hva med å lage selv? da blir det enda mindre=)
Smula sa for siden:
Fortell fortell! :)
Nillomien sa for siden:
lage hjemmelaga syltetøy.. eks: av bringebær. er bare 3 karber i det. og om man vil,så kan man søte det litt med splenda=) Finnes sikkert masse oppskifter. men veldig enkelt med bare rørte bær
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.