Torkil sa
for 17år siden:
Ketolyseproduktene på MENY
Menykjeden har endelig fått mulighet for å ta inn produktene fra Ketolyse.
Alle ketolyseproduktene ligger i det såkaldte "frivillige sortiment" det vil si, hvis kundene ønsker det kan den enkelte MENY-butikk ta inn ketolyseproduktene.
De er allerede kommet til Bergen ( se evt www.ketolyse.no/?group=1443&subgroup=&art=2017 )
Til orientering
Torkil :) :) :) [url="http://www.ketolyse"][/url]
Gerd sa
for 17år siden:
Supert... da skal jeg jammen sørge for at det kommer hit til valdres også. Kjenner godt han som er daglig leder på meny her. HURRA!!!! :D
sma sa
for 17år siden:
Så bra!! Jeg snakket med en menybutikk i Stavanger i går ang å ta inn produkter, og han skulle sjekke det opp.
Kjempeflott!!
Moder'n sa
for 17år siden:
sma sa:
Så bra!! Jeg snakket med en menybutikk i Stavanger i går ang å ta inn produkter, og han skulle sjekke det opp.
Kjempeflott!!
Hvilken Meny-butikk er det? I Hillevåg?
sma sa
for 17år siden:
Moder'n sa:
Hvilken Meny-butikk er det? I Hillevåg?
Jepp! :D
Grethe B sa
for 17år siden:
YES!!!!!!! Høres flott ut, jeg kaster meg sammen med Gerd og håper på en "snill butikksjef" her ute på "landet".
Tuppen sa
for 17år siden:
håååper ulsteinvik også gjør dette!!
Bee sa
for 17år siden:
Her har vi ingen Meny-butikk engang. :(
Borealis sa
for 17år siden:
Vi har heller ikke Menybutikker...snufs....Er det noen helsekostkjeder som fører ketolyseproduktene, tro?
Torkil sa
for 17år siden:
Hei
I NordNorge selger en del LIFE butikker ketolyseproduktene, så det er bare å mase i butikkene.
Vennlig Hilsen
Torkil
Borealis sa
for 17år siden:
Torkil sa:
Hei
I NordNorge selger en del LIFE butikker ketolyseproduktene, så det er bare å mase i butikkene.
Vennlig Hilsen
Torkil
Takk, da skal jeg til min x-arbeidsgiver på Life i Harstad, og maaase!;)
Nett sa
for 17år siden:
Da skal jeg bestille :D - nærbutikken min er Meny :heia:
Bee sa
for 17år siden:
Torkil sa:
Hei
Vennlig Hilsen
Torkil
Genialt! Da skal det masast!
Carisma sa
for 17år siden:
Da bør vi oslo'ere gå sammen og pushe en eller to menybutikker hvertfall! Noen forslag? Jeg foreslår (sånn helt ut av luften :D ) Meny Grønland (evt brobekk)
Torkil sa
for 17år siden:
Hei
Genialt, MENY ønsker dere som kunder. Dere kjøper kjøtt. salat og grønnsaker i tillegg til fisk og oster, alt sammen varer med gode fortjenestemarginer.
Keep it upp
Torkil :)
chili sa
for 17år siden:
Carisma sa:
Da bør vi oslo'ere gå sammen og pushe en eller to menybutikker hvertfall! Noen forslag? Jeg foreslår (sånn helt ut av luften :D ) Meny Grønland (evt brobekk)
Jeg vil bli med å pushe! :) :D
Hva med den nærmeste, enkelt og greit?
Torkil sa
for 17år siden:
Hei
Det er nokk å velge på. Skriv hvor du bor så kan jeg gi forslag.
Vennlig Hilsen
Torkil :)
plysjhai sa
for 17år siden:
Så lenge noen MENY-butikker i Oslo som ligger i sentrum-området får det blir jeg fornøyd. Orker ikke fly byen rundt for å finne en butikk når jeg tar kollektivtrafikk. ;)
nomma sa
for 17år siden:
Hvor er det Meny butikker i Trondheim ?
Carisma sa
for 17år siden:
Betyr det at de vil føre f.eks ketolysepølser også, eller kun kosttilskudd, bakemix mm?
nomma sa
for 17år siden:
nomma sa:
Fant det ut selv jeg.. Hvis noen andre lurer så finnes det ingen Meny butikker i Trondheim. Orkanger og Verdal blir det nærmeste..
Orkanger er nærmere enn Trondheim for meg.. supert.. skal innom der ved første anledning..
sma sa
for 17år siden:
nomma sa:
Her kan du lete. :)
www.meny.no/meny/meny/butikk/
Torkil sa
for 17år siden:
Carisma sa:
Betyr det at de vil føre f.eks ketolysepølser også, eller kun kosttilskudd, bakemix mm?
Hei
Butikkene har ikke plikt til å ta inn produktene, men de KAN gjøre det hvis det er etterspørsel. De ønsker jo fornøyde kunder så bare spør.
Butikkene får det de ber om , men de fleste vil ta inn DVD, tablettene, stix, bakemiks og soyaprotein. En del også boken. Men pølsene er det MENY stoa i Arendal som lager, de har en pølsemaker som kan dette og han er nå langtidssykemeldt :(
Vennlig Hilsen
Torkil
nøtta sa
for 17år siden:
plysjhai sa:
Så lenge noen MENY-butikker i Oslo som ligger i sentrum-området får det blir jeg fornøyd. Orker ikke fly byen rundt for å finne en butikk når jeg tar kollektivtrafikk. ;)
enig hva med den på oslo s ? den ligger jo mest sentralt ....
Carisma sa
for 17år siden:
nøtta sa:
enig hva med den på oslo s ? den ligger jo mest sentralt ....
Jeg holder fortsatt en knapp på Grønland, men kan til nød strekke meg bort dit ;)
Georgine sa
for 17år siden:
plysjhai sa:
For eksempel Meny i Oslo City som jeg bruker :D
nøtta sa
for 17år siden:
Georgine sa:
For eksempel Meny i Oslo City som jeg bruker :D
ja det var den jeg mente ;) :D
lokkebiff sa
for 17år siden:
Tenke seg til, vi har ikke Meny i Tromsø.....!!:mad: :mad: :mad:
Bee sa
for 17år siden:
lokkebiff sa:
Tenke seg til, vi har ikke Meny i Tromsø.....!!:mad: :mad: :mad:
Nei, er det ikke typisk. Jeg undersøkte saken, og det finnes ikke Meny butikker nord for Sør-Trøndelag. :(
chili sa
for 17år siden:
Carisma sa:
Jeg holder fortsatt en knapp på Grønland, men kan til nød strekke meg bort dit ;)
Jeg skal til sentrum (Oslo) i dag: går innom Meny på Grønland og spør pent om de har ! :D
-Og spør om de kan bestille, hvis det er ukjent for dem... ;)
Carisma sa
for 17år siden:
Så bra! Da stikker jeg innom der i dag og spør også! :D
plysjhai sa
for 17år siden:
Jeg var jo også innom Meny på Grønland, men er ikke helt i form så glemte å spørre, hehe.. Kan ikke huske alt på en gang!
chili sa
for 17år siden:
Nei, ikke jeg heller... ! (er i form..) Måtte avslutte byturen tidligere enn planlagt og dra rett hjem.
Men det er visst Menybutikker opp til .. Hvor? Trondheim, ca?
Mange potensielle kunder som spør etter akkurat det samme... :cool:
Spør pent, er mitt råd.