< Tilbake til oversikten

Ketolyseprodukter I 150 Meny-butikker?

Torkil sa for siden:

Ketolyseproduktene på MENY

Menykjeden har endelig fått mulighet for å ta inn produktene fra Ketolyse.
Alle ketolyseproduktene ligger i det såkaldte "frivillige sortiment" det vil si, hvis kundene ønsker det kan den enkelte MENY-butikk ta inn ketolyseproduktene.

De er allerede kommet til Bergen ( se evt www.ketolyse.no/?group=1443&subgroup=&art=2017 )

Til orientering

Torkil :) :) :) [url="http://www.ketolyse"][/url]

Gerd sa for siden:

Supert... da skal jeg jammen sørge for at det kommer hit til valdres også. Kjenner godt han som er daglig leder på meny her. HURRA!!!! :D

sma sa for siden:

Så bra!! Jeg snakket med en menybutikk i Stavanger i går ang å ta inn produkter, og han skulle sjekke det opp.

Kjempeflott!!

Moder'n sa for siden:

Hvilken Meny-butikk er det? I Hillevåg?

sma sa for siden:

Jepp! :D

Grethe B sa for siden:

YES!!!!!!! Høres flott ut, jeg kaster meg sammen med Gerd og håper på en "snill butikksjef" her ute på "landet".

Tuppen sa for siden:

håååper ulsteinvik også gjør dette!!

Bee sa for siden:

Her har vi ingen Meny-butikk engang. :(

Borealis sa for siden:

Vi har heller ikke Menybutikker...snufs....Er det noen helsekostkjeder som fører ketolyseproduktene, tro?

Torkil sa for siden:

Hei
I NordNorge selger en del LIFE butikker ketolyseproduktene, så det er bare å mase i butikkene.
Vennlig Hilsen
Torkil

Borealis sa for siden:

Takk, da skal jeg til min x-arbeidsgiver på Life i Harstad, og maaase!;)

Nett sa for siden:

Da skal jeg bestille :D - nærbutikken min er Meny :heia:

Bee sa for siden:

Genialt! Da skal det masast!

Carisma sa for siden:

Da bør vi oslo'ere gå sammen og pushe en eller to menybutikker hvertfall! Noen forslag? Jeg foreslår (sånn helt ut av luften :D ) Meny Grønland (evt brobekk)

Torkil sa for siden:

Hei
Genialt, MENY ønsker dere som kunder. Dere kjøper kjøtt. salat og grønnsaker i tillegg til fisk og oster, alt sammen varer med gode fortjenestemarginer.
Keep it upp

Torkil :)

chili sa for siden:

Jeg vil bli med å pushe! :) :D

Hva med den nærmeste, enkelt og greit?

Torkil sa for siden:

Hei
Det er nokk å velge på. Skriv hvor du bor så kan jeg gi forslag.
Vennlig Hilsen
Torkil :)

plysjhai sa for siden:

Så lenge noen MENY-butikker i Oslo som ligger i sentrum-området får det blir jeg fornøyd. Orker ikke fly byen rundt for å finne en butikk når jeg tar kollektivtrafikk. ;)

nomma sa for siden:

Hvor er det Meny butikker i Trondheim ?

Carisma sa for siden:

Betyr det at de vil føre f.eks ketolysepølser også, eller kun kosttilskudd, bakemix mm?

nomma sa for siden:

Fant det ut selv jeg.. Hvis noen andre lurer så finnes det ingen Meny butikker i Trondheim. Orkanger og Verdal blir det nærmeste..

Orkanger er nærmere enn Trondheim for meg.. supert.. skal innom der ved første anledning..

Torkil sa for siden:

Hei

Butikkene har ikke plikt til å ta inn produktene, men de KAN gjøre det hvis det er etterspørsel. De ønsker jo fornøyde kunder så bare spør.

Butikkene får det de ber om , men de fleste vil ta inn DVD, tablettene, stix, bakemiks og soyaprotein. En del også boken. Men pølsene er det MENY stoa i Arendal som lager, de har en pølsemaker som kan dette og han er nå langtidssykemeldt :(

Vennlig Hilsen
Torkil

nøtta sa for siden:

enig hva med den på oslo s ? den ligger jo mest sentralt ....

Carisma sa for siden:

Jeg holder fortsatt en knapp på Grønland, men kan til nød strekke meg bort dit ;)

Georgine sa for siden:

For eksempel Meny i Oslo City som jeg bruker :D

nøtta sa for siden:

ja det var den jeg mente ;) :D

lokkebiff sa for siden:

Tenke seg til, vi har ikke Meny i Tromsø.....!!:mad: :mad: :mad:

Bee sa for siden:

Nei, er det ikke typisk. Jeg undersøkte saken, og det finnes ikke Meny butikker nord for Sør-Trøndelag. :(

chili sa for siden:

Jeg skal til sentrum (Oslo) i dag: går innom Meny på Grønland og spør pent om de har ! :D

-Og spør om de kan bestille, hvis det er ukjent for dem... ;)

Carisma sa for siden:

Så bra! Da stikker jeg innom der i dag og spør også! :D

plysjhai sa for siden:

Jeg var jo også innom Meny på Grønland, men er ikke helt i form så glemte å spørre, hehe.. Kan ikke huske alt på en gang!

chili sa for siden:

Nei, ikke jeg heller... ! (er i form..) Måtte avslutte byturen tidligere enn planlagt og dra rett hjem.

Men det er visst Menybutikker opp til .. Hvor? Trondheim, ca?

Mange potensielle kunder som spør etter akkurat det samme... :cool:

Spør pent, er mitt råd.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.