< Tilbake til oversikten

Kva er det som skjer med meg?

Konkelimonke sa for siden:

Ja, det lurer eg virkelig på.

No er eg sjuk, IGJEN! Har hatt influensa tre dagar no...

Det har seg slik...:

Januar: sjuk, forkjøla, feber og det som høyrer med...
Februar: sjuk, influensa, feber...
Mars: sjuk, influensa...
Slutten av mars: fekk diare og oppkast då eg var til syden...
NO: influensa, feber, vondt alle vegar...

KAN det ha noko med lavkarbo å gjera? Eg har jo aldri vore så flink til å ta vitaminer som eg er no... Eg byrjar verta MØKKLEI av å vera sjuk!

Var jo ikkje sjuk EIN gong hausten -06... Men, no, plutselig... BANG Koneklimonke er sjuk ein gong i månaden...

Eg kan då ikkje ha så teit imunforsvar???

deppe:(

mam sa for siden:

Jeg er nesten "glad" for å høre at andre har det som meg...ikke misforstå!

Jeg fikk påvist astma i januar, etter å ha hostet med jevne mellomrom i 18 mnd (!) Hadde vært til legen og klaget flere ganger, men måtte spørre selv om å bli undersøkt for astma. Nå er jeg møkke forkjøla, og hoster igjen selv om jeg tar både Ventoline og Flutide (to inhalatorer). Har kløe i øynene og trykk i nesa. Lurer på om jeg har utviklet pollenallergi...:hylgrine:

For noen år siden var jeg lite syk. Så var det som om immunsystemet ble helt kaputt!:( Har ikke så mye tips å komme med. Lavkarbo tror jeg ikke har skylden. Jeg gikk på Atkins i 2004 og var helt frisk. Har spist vanlig mat når jeg begynte å få alle slags forkjølelser og omgangsyker.

Anne sa for siden:

Tror det er noe annet enn kostholdet.
Det har vært mye forskjellig virus i våres har jeg inntrykk av, fra venner og kjente.
Sjøl har jeg vært sjuk tre ganger i våres og fått påvist virus to av gangene. Den første gangen var jeg ikke hos lege. På den tida jeg var som verst var jeg ikke på lavkarbokosthold, for å si det sånn:cool:

Så vi får krysse fingre for at vi har fått vår dose for en stund, vi som har fått alt i våres:p

Er du usikker, så ta kontakt med legen din. Ikke gå for lenge med sånne uforklarklige helsegreier.:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.