Og kommer det evt av det jeg har spist/ikke spist i går eller i dag? Hvor lang tid tar det liksom før det vises i urinen? Spiste liksom ingenting i går som skulle tilsi at det skulle bli slutt på ketosen! Har vært i ketose hver dag siden dag 2, og føler ikke jeg har gjort de store forandringene. Spiser fett og grønt og drikker bra med vann! Hadde faktisk tenkt å ta meg ei lita flis med ostekake i konfirmasjon i mårra, men nå tror jeg at jeg lar det være, ja!!!
Kjiper`n =( Jeg som føler jeg har vært SÅ flink!!!:(
Hey hey hey, ikke la dette stoppe deg! :) Skjønner at du kan miste motet, men dette er bare EN dag - fortsett der du slapp, du. Fortsett den gode trenden! :)
Kanskje du har drukket så masse vann at det ikke vises på stixen? Jeg er ganske fersk her inne, og har prøvd disse stixene flere ganger om dagen for å teste :D Måler jeg etter jeg har drukket masse vann, er det ikke mye utslag, men om jeg måler om kvelden et par timer etter siste måltid og ikke har drukket så mye vann som før på dagen, kan jeg få kjempeutslag :)
10 % av stiksene er ødelagte i min boks .... de viser 0 utslag. Altså de er bare hvite så de viser ingen ting hverken om jeg er eller ikke er i ketose.
Hvis du ikke har spist noe som skulle tilsi at du datt ut av ketosen vil jeg tro du fortsatt er i ketose !
Stixene gir kun en indikasjon, de forteller ingenting. De er også bare tull og bortkasta penger å prøve med stix flere ganger til dagen, siden de bare viser hva som skjer i urinen din og ikke hva som skjer i hele kroppen. Hva den viser kommer også an på hva du har spist/drukket i timene før du testet. Den viser om kroppen forbrenner fett akkurat da, men ikke om det er fett fra mat eller fett fra kroppen.
Å ikke ha utslag en dag betyr rett og slett ingenting !
Helt enig med Nille her!
[color=#0000ff][/color]
Limer inn noe jeg skrev for lenge siden her inne, som forklarer dette...
[color=#0000ff][/color]
.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.