< Tilbake til oversikten

Foodprosessor på tilbud?

mam sa for siden:

Jeg har ikke tid til å lese all reklamen, så jeg lurer på om noen andre er på jakt etter ny foodprosessor og har gjort et godkjøp nylig?:hjelp:

Mener ikke stavmikser eller en sånn til å lage smoothies med, men en med kniver som går rundt i bunnen av bollen. Jeg må ha noe til å male nøtter med, med alle nøttene som skal til i oppskriftene på Optimal Ærnærings siden...

sma sa for siden:

Jeg kjøpte i dag braun sin stavmikser med en stor og en liten bolle - kniver til begge. Det fulgte også med en visp. Jeg knuste nøtter i den, og det gikk helt suverent! Men så er den på 600 watt da..

Kjøpte den på expert til 799,-

jeef-micro sa for siden:

jeg bruker også bare stavmixer... fungerer bra

Iset sa for siden:

Jeg har denne og jeg er helt avhengig av den! Kan anbefale den på det sterkeste. Ikke er den dyr heller.

sma sa for siden:

Denne er det. :)

www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=oyCz6oZK.LxSR0EjcIZBwx1e0000S5P6xBMW?ProductID=whnD4QFHFZ4AAAEOyHdCGhzm&CatalogCategoryID=gbrD4QFH2GAAAAEOGeI03xiL

mam sa for siden:

Takk, Iset, jeg mente noe slikt! Stavmikser har jeg, så jeg vil ikke kjøpe en ny.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.