< Tilbake til oversikten

Fettforbrenningsbålet

Gladimat sa for siden:

Brenner det godt i fettforbrenningsbålet deres? Hva bruker dere å tenne opp med? :D

Til frokost skal jeg fyre med omelett (2 egg, en skvett fløte, revet jarlsbergost og karri) og bacon. Og masse vann (bare ikke jeg slukker ilden :lol: ).

Borealis sa for siden:

Mitt fettforbrenningsbål tenner jeg med intensiv styrketrening! Dvs mest mulig "skrot" på kortest mulig treningsøkt!;)

Don Vito Corleone sa for siden:

fettforbrenningsbålet tenner jeg ved å spise kjøtt (Lokkebiff style)

Merre sa for siden:

Vet ikke om dette er noen bål, men jeg går 15. min tur om morgen rett fra senga. Har laga noen veldig gode kjøttkaker med bacon,smør og fløte.
Disse varmer jeg i mikron, og har masse hvitløksmør til. Veldig godt!!!!
Har kjøpt omega 3 i dag, tenkte å ta det også om morran.

Brimstone sa for siden:

De kjøttkakene høres veldig gode ut. Oppskrift? :spent:

Merre sa for siden:

Jeg bare slumper men her er en ca oppskrift:

900g kjøttdeig
2 egg
400 g bacon i terninger
200g smør
1,5 dl fløte
3 fedd hvitløk

Lage mange og legger i frysa. Varmer de opp i mikron og har hvitløksmør til.:goodluck:

Brimstone sa for siden:

Tusen takk, de skal prøves til helga :D

Distrea sa for siden:

MMMmm Kjøttkakaker er digg. Jeg lager noe lignene, men lager deig av baconet og river ost, blander alt til en deig. Revet løk i er også yami :p

nå ble jeg veldig sulten :hungry:

Merre sa for siden:

Må en spise med en gang om morgenen for å tenne fettforbrenningsbålet?
Klare ikke å spise på et par timer etter at jeg har stått opp

Kula sa for siden:

Spis når du er sulten - ikke ellers! Dette repeterer Skaldeman til det kjedsommelige i boken sin...

Merre sa for siden:

Ja, han sier det vanvittig mange ganger!:rolleyes:
Men har ikke gått ned den siste uka, og lurte på om det kunne være en årsak.
Er småsulten men klarer ikke å få i meg noe. Prøvde et kokt egg i går og brakk meg så ille at jeg måtte spytte ut:eek:

Kula sa for siden:

Nå har jeg svart deg i en annen tråd i tillegg (ang spising når man ikker er sulten). Er ikke meningen å bomardere deg med argumenter, men smør deg med litt tålodighet.

Du har jo hatt en flott vektnedgang allerede. Vær forberedt på at nedgangen kommer i trinn (platåer). Med såpass mange kilo du planlegger å gå ned burde du se frem mot neste sommer, ikke 2-3 måneder frem i tid.

Jeg gikk ned 30 kg fra august i fjor til mai i år ved å følge Skaldemans kostholdsråd. Ved flere anledninger sto vekten stille i flere uker. Det verste platået holdt stand i 6 uker før kiloene forstatte å forsvinne.

Siden mai har jeg holdt vekten stabil (+1 kg) ved å spise "Skaldeman vedlikehold" (et begrep han ikke selv bruker). Dette kostholdet tror jeg er nesten identisk med Ketolyse-kuren. Masse fet fisk, fett kjøtt, oljer og grønnsaker som vokser over jorden. 20-25 g karbohydrater pr dag.

Lykke til, og se langt frem. Ikke fortvil om vekten ikke rikker seg på noen uker!

Merre sa for siden:

Vet at en skal spise når en er sulten.

Har to bukser som jeg kan bruke, og hadde derfor håpt på ca tre kg til på en mnd.Da har jeg fire!:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.