Husker ikke hvem det var som skrev at hun suttet på litt tannkrem for å få bort vond smak i munnen, men jeg tenkte i hvertfall at det var en god idè.
Kjøpte en solidox frisk pust for å ha i veska, men etter å ha lest innholdsdeklarasjonen ser jeg at den inneholder sorbitol. Det er jo et av de ikke-tillatte søtningsstoffene på kuren.
Finnes det tannkremer som IKKE inneholder sorbitol da? Har bare den ene sorten i hus, så får ikke sjekka.:rolleyes:
Unnskyld meg, altså, jeg måtte bare kommentere dette. Når man skal vurdere tannkremen sin på denne måten, så grenser det kanskje bittelitt til hysteri...
:)
I do... :snill:
[font=Comic Sans MS][/font]
Altså jeg bruker bittelitt dersom jeg føler jeg stinker, og skal prate med folk. Så jeg har alltid en tube med meg, som jeg sutter litt på fra tid til annen...:lol:
Jeg er litt sær da. Jeg virkelig hater menthol- og peppermyntesmak..!!! Jeg er litt alene der for å si det sånn, men så lukter da også munnen min lavendel og timotei fra naturens side (:confused::confused::confused::p:lol:)
:lol:
Altså (og nå prater jeg bare for meg selv) jeg spiser ikke tannkrem som et lite mellommåltid!!
Når jeg har behov for det, trykker jeg ut en liten "dert" på handa, og slikker i meg. "derten" er på størrelse med en liten ert, og blir gnidd rundt i munnen slik at jeg føler at smaken blir bedre i munnen.
Dette kan hende jeg gjør 3-4 ganger i løpet av en hel dag, så èn tannkremtube varer leeeeenge!!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.