moinx sa for siden:
Bare en ting å si:
ZIGGY, YOU MAKE MY DAY!!!!!!!
Makan, lappene var helt sinnsykt gode!!!
moinx sa for siden:
Bare en ting å si:
ZIGGY, YOU MAKE MY DAY!!!!!!!
Makan, lappene var helt sinnsykt gode!!!
Moder'n sa for siden:
Lurer på om jeg gjorde noe galt, for mine smakte omelett??? :confused:
Trolljenta sa for siden:
Hadde du krydder i dem?
moinx sa for siden:
Jeg lagde dem idag igjen, hadde i skinke, og la mer røre oppå...himmelsk!!!
Tenkte å prøve med hvitløkspulver og salami i morra! (i tillegg til alt det andre krydderet) Yammiii!!!:D
Moder'n sa for siden:
Jeg hadde i pizzakrydder - sånn mix med oregano, timian og basilikum. De var gode, men ikke "brød" på noen måte. De både så ut som omelett og smakte som omelett :( Blir ikke deres som omeletter? Blir de som en slags brød?
Bee sa for siden:
De skal bli luftige da. Er dine det? Hvis ikke har du muligens vært litt for hard når du har blanda hvitene med resten.
Moder'n sa for siden:
He he, joda de ble jo i og for seg luftige - i hvertfall når de var ferske. Ble vel bare skuffet over eggesmak og -konsistens, hadde sett for meg mer brødlignende lapper siden de kunne brukes som små pizzaer osv. Men jeg tror ikke jeg vil bruke disse eggelappene som pizza akkurat :D Jeg lurte bare på om jeg kanskje hadde oversett noe eller gjort noe feil siden de ble miniomeletter, men de skal kanskje være sånn. :o
Bee sa for siden:
Jeg synes eggesmaken forsvinner en del når jeg har på masse godt pålegg eller bruker de som små pizzaer da.
Og de er dessuten suverene til Taco.
Ullabulla sa for siden:
Jeg prøvde å lage disse med litt soyaflaker. Brukte første gangen 40 gr. soyaflaker i en porsjon. Kanskje litt mye carb. men de fikk en fin og fast konsistens.
Noen her i forumet opplyste om at soyaflaker fra Spielberger kun hadde 5 gr. karb. pr. 100 gr. Har prøvd å få kjøpt dette merket, men har ennå ikke funnet noen butikk som forhandler Spielberger soyaflaker. Andre merker har ca. 28 gr. carb pr. 100 gr.
Noen som kan opplyse om hvem som forhandler Spielberger Soyaflaker.
Iset sa for siden:
Life kan iallfall få tak i dem, tror det er Alternativ Mat som har Spielberger og Life bruker dem som grossist. Så spør om de kan ta inn, om ikke til butikken så iallfall til deg som kunde. :)
Ullabulla sa for siden:
Takk for tipset. Kan det være korrekt at soyaflaker fra Spielberger kun har 5 gr. karb. mot 28 gr. i f.eks. soyaflaker fra GAIA.
Er det noen som kan bekrefte dette? - synes forskjellen er temmelig stor.
Carisma sa for siden:
Mine har pleid å bli litt sånn, men i går tok jeg i MASSE krydder, og stekte de på varmluft og litt varmere enn oppskrifta sier. Da ble de luftigerte, eggesmaken er borte og de ble liksom "tørrere".
moinx sa for siden:
Skal ikke si dette helt sikkert, men jeg var på en Ultra butikk i helga, og mener de hadde spielberger, jeg sto å leste på posen og mener jeg leste 5 kh, veldig usikker nå, men hvis du bor i nærheten av en Ultra kan du jo sjekke......(jeg kjøpte dessverre ikke posen, kan ikke fatte og begripe hvorfor jeg satt den fra meg igjen....)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.