Tette80 sa for siden:
;) Gjett om jeg er fornøyd - er bare på min dag 11 på kuren!!!
Tette80 sa for siden:
;) Gjett om jeg er fornøyd - er bare på min dag 11 på kuren!!!
jeef-micro sa for siden:
Gratulerer :D så utrolig bra da :)
lokkebiff sa for siden:
GRAAAAATTIS!!!!
Gerd sa for siden:
SIGNERER!!!:D
jorang sa for siden:
Ikke verst ;)
Gratulerer!
Jeg går så fort ned selv på denne kuren at jeg ikke kjøper meg klær nå. Drar ut masse gamle (gammeldagse) klær fra skapet og bruker disse enn så lenge. Kjøpte meg en skjorte som var bare akkurat passende til å ha til bryllupsdressen min før påske, og når jeg skulle bruke den 3 uker senere var snippen så stor at selv med slips syntes gullsmykket inne i snippen :D (Gikk ned ca 5kg på de 3 ukene)
Bare det å gå inn i bryllupsdressen får en jo til å glise bredt for seg selv. Skulle nesten tro at det var 5kg hals og dobbelhake som forsvant :D
Bee sa for siden:
Gratulerer!! Så utrolig bra. Stå på!
Hyper sa for siden:
Det der er så gøy!!!
Gratulerer!!
Eilan sa for siden:
Gratuleeeeerer!! Fantastisk!!!!
sma sa for siden:
Flotte greier! Grattis!
Pusemor sa for siden:
Gratulerer :)
Kan du gi meg noen eksempler på hva du spiser om dagene??
jallajalla sa for siden:
Gratulerer så mye!!!!!!! Dette er strålende!
Er ferdig med min 5. uke på søndag og er 9 kg lettere nå. Går i de samme buksene, og blir nå kalt sagger..hehe. Tenkte å vente med nye klær til det forsvinner 10 til.
Luska sa for siden:
Å så gøy!!
Grattis :D
Gladimat sa for siden:
WOW!! KNALLBRA!! FLOTT JOBBA :)
:heia::heia::heia::heia::heia::heia:
vanilla sa for siden:
Kjempebra!! :heia: Grattis!:D
Grethe B sa for siden:
Jeg slenger meg på og sier GRATULERER så mye, er så moro når man merker at det virkelig skjer noe!:)
Mjauii sa for siden:
Åhhh. Grattis. :D:D I skapet mitt ligger ett par bukser i 31 uten særlig stretch. Buskene skal på og jeg gleder meg som bare det. Men det blir nok noen uker til. Hæhæ. Oppmuntrende å se at andre klarer det. :p
Bee sa for siden:
Jeg kjøpte meg ei bukse i str 38 i går. IIIIIK!!!
Den passer selvfølgelig ikke, men skal ha den som målbukse. Den er såpass mye stretch i at jeg vil kunne bruke den før JEG er en 38.
Mjauii sa for siden:
ja, det kan være lurt å ha noe å strekke seg etter. :) Tror min passer når jeg veier rundt 70 kilo. Mamma kjøpte den i USA til meg, er en rock and republic jeans så jaggu når man først har betalt over 2000 kr for en jævla bukse så får man bruke den. Veide 73 da hun kjøpte den, men den var som et pølseskinn da. ler Tenkte, 3 kilo tar jeg lett også passer den.. istenden la jeg på meg nesten 10. flire
Håper str 38 buksene passer snart. :p
Smula sa for siden:
Jeg hadde en sånn opplevelse i dag... har en topp i lin som har strammet en god del tidligere og jeg har vel ikke brukt den siden i fjor sommer.
OJJJJ - i den var det jammen god plass, gitt! :D
nomma sa for siden:
Gratulerer...det er så deilig ikke sant. :D
hadde en hærlig opplevelse selv i går.. var i byen og skulle se om jeg fant noe klær, der hadde de noen "skinn"jakker på salg og jeg tok med meg 3xl av gammel vane.. den var altfor stor, så prøvde jeg 2xl men syntes ikke den heller satt som den skulle, mest for artighets skyld prøvde jeg XL og gjett om den satt som ett skudd.. Hærlig..
Kjøpte meg også en kjole, har ikke kjøpt det på mange år.. for jeg har hatt altfor stor mage til å gå i kjole.. men treningen har begynt å gjøre underverker... helt utrolig men det er faktisk noen muskler der inne :eek::p
Smula sa for siden:
Visst var det herlig. :) Ser at du har gått ned ganske mye, nomma, så du merker det vel ekstra godt nå. Har bare gått ned tre foreløpig på denne kuren.
Men nå var jeg syk i to omganger før jul, så det er mulig jeg mistet noen kilo der, altså.
stinemarie sa for siden:
Gratulerer så mye:)
Tusta85 sa for siden:
Gratulerer!
Jeg har også hatt en ahaopplevelse.
Uniformen som jeg hadde på meg forrige lørdag var blitt for trang. Nå passet den, nesten på grensen til å være for stor. Jeg var lykkelig! Nå tenker jeg snart at mamma må sy den inn igjen!
Gerd sa for siden:
I dag fikk jeg på meg en bukse jeg kjøpte for 2 år siden som aldri er blitt brukt. :D :D Så nå tok jeg av merkelappen og den fikk plass i klesskapet... :D
Bee sa for siden:
Og jeg passer snart ei bukse jeg har liggende i str 31. :jippi:
Brukte den med strikk fra knappehullet til knappen da jeg var 6 mnd gravid. :s
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.