< Tilbake til oversikten

Jeg er såååå fornøyd!

Dolly sa for siden:

Jeg er såå fornøyd med ketolyse og kunne gjerne fortsatt å spise sånn mat resten av livet.. Dette er den eneste gangen jeg slanker meg uten at livet er et helvete...

Gått på Grete Roede før og jeg var sulten hele tiden og la på meg mer enn jeg tok av når jeg var ferdig.. hadde alltid lyst på sjokolade og gikk å kjøpte meg sjokolade etter hvert møte.. da var det jo en uke til neste veiing.. og dagene bestod i å veie mat og telle kalorier..

Satt å leste i grete roedeboka mi netopp og såg hva en frokost bestod i..

2 tynne skiver med brød og 40 gram pålegg..

Ketolysefrokosten min består somregel av 3 stekte egg og 3 strimler bacon:P

Håper på å ha nådd -10 kg på mandag min 8 ukers jubileum.. utrolig fantastisk å smette oppi en etter en av de gamle buksene mine uten at det tyter ut mage over de.. (utenom når jeg sitter da...) og det er bukser som jeg ikke har hatt sjangs i havet å komme oppi.. men 23 cm mindre livvidde gjør nok litt da;)

Har hatt en sprekk da, det var i påsken da spiste jeg masse nøtter og drakk litt søtere vin enn det som var smart tenker jeg..

i tillegg hadde jeg en hvitløskbaguett til middagen den ene dagen og en liten potet til pinnekjøtter den andre dagen.. men en ting jeg lærte av det var at det var ikke verdt det.. la på meg 1,5 kg på 4 dager og det var ikke av før 2 dager etter jeg kom hjem sikkert mye vann da, men det var jo en uke uten nedgang..

Håper på at jeg kan sy inn bunaden min i år for en gangs skyld.. nå er beltet på max og jeg hadde ikke kunnet brukt den om jeg hadde vert større enn i fjor på 17. mai.. tror jeg var over 83 da..

Tusen takk til Torkil og lavkarbo som har begynnt å få fram den gamle lille tynne Hege;)

tenk det er bare litt over 14 kg igjen til jeg er 59 kg... og det er ikke sikkert jeg trenger å gå så lavt engang før jeg er fornøyd..

Bee sa for siden:

Så herlig Mentos! Og ang Ketolyse er jeg så utrolig enig. Storkoser meg og kjenner livsenergien sprudler.
Synes jeg spiser bare god mat, samtidig som fokuset mitt på mat er HELT forandret. Tenker nesten ikke mat i det hele tatt, bortsett fra når jeg lager den.
For første gang på 13 år har jeg et normalt forhold til mat, og jeg er så LYKKELIG!!!!

Konkelimonke sa for siden:

Åjåjåj!
Eg er SÅ einig med deg Mentos!
Å gå på GR var berre eit herk...
Vekta stod framme heile tida, alt skulle vegast og kalkulatoren slo seg omtrent vrang.
Nei, Ketolyse og karb-teljing er MYKJE enklare!
Og for fyrste gong på...ja.... eg veit ikkje kor mange år,
har eg òg eit normalt forhold til mat.
Og eg har jammen meg sydd inn bunaden min til der den var då eg fekk den for 7 år sia!
Kan du tenkja deg...
Eg skal jo ned 11kg til...
Neste år vert vel bunaden sydd inn littegranne til tenkjer eg!
Til der den ALDRI har vore! Hehe!

Gratulera med suuuper nedgang på desse 8 vekene, Mentos!
Knallbra!

Klem frå Konkelimonke

Hyper sa for siden:

Gratulerer så mye med nedgang Mentos!!..Men du..er den BMI tickeren din feil??.....

Luska sa for siden:

Jeg slenger meg på her! Jeg er så fornøyd med Ketolyse :D Har også gått på GR tidligere, men la på meg igjen med en gang kurset var ferdig. Dyrt var det og!!

Jeg vil også takke Torkil og lavkarbo :)

Dolly sa for siden:

Bmi tickeren feil?? den skal stemme den.. koss det?

annemerete sa for siden:

Gratulere så mye med flott resultat. Sliter litt med motivasjonen om dagen jeg, men er nok bare en periode jeg må komme meg over. Og vekta har stagnert litt nå, men blir veldig inspirert igjen når jeg leser her nå!:D

Hyper sa for siden:

Så når du er ferdig, og veier 59 kilo, så har du en BMI pårundt 21?..Er ikke det veldig lite, eller husker jeg veldig feil nå...

Alyssa sa for siden:

Kopiert inn fra en side med bmi-kalkulator:

BMI på under 18,5 = undervektig.
BMI på mellom 18,5 og 24,9 = normal kroppsvekt.
BMI på mellom 25 og 29,9 = overvektig.
BMI på 30 og over = fedme.
BMI på 35 - 39,9 = fedme, klasse II.
BMI på 40 og over = fedme, klasse III (ekstrem fedme).

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.