< Tilbake til oversikten

Taco, nam nam...

moinx sa for siden:

Jeg spiste taco til middag idag, utrolig godt!!! Hadde trodd jeg skulle savne skjell eller torillalefser, men det gjorde jeg ikke.
[font=Comic Sans MS][/font]
Brukte:
400 gr kjøttdeig
100 gr medium tacosaus (sammen med kjøttdeigen i panna)
revet ost
seterrømme

Etter mine beregninger: 5 KH (hvis du er like glad i rømme som meg....:p )

Gerd sa for siden:

Og skulle du savne lefser så lag ziggylapper med tacokrydder i.. Det er namnam :D

moinx sa for siden:

det hadde jeg igrunnen planlagt å gjøre idag, men jeg kom meg aldri ut for å kjøpe CC....Jeg fikk nemlig kaffebesøk, jeg serverte kaker av alle slag, men det friset meg faktisk ikke altså....:) :) :)

stinasol sa for siden:

Det fins også lakarbo lefser å bestille fra danmark eller usa
de er SUUUUUPER gode mmm.. :D smaker faktisk nøyaktig
som vanlige hvete tortillas :eek:

moinx sa for siden:

Fanx, hvor bestiller du det?
Tror nemlig samboeren min savna det litt....stakkar, skulle sett det ansiktet da jeg sa at vi ikke kunne spise skjell....:p
Men han blei mett og fornøyd da..:) :)

Smil sa for siden:

Hadde også Taco her om dagen, deilig å spise noe "kjent" ... Men jeg savnet tortillaen ja.. Og vil VELDIG gjerne bestille disse lefsene.

Men du... brukte du ikke tacokrydderet ???

stinasol sa for siden:

Kan bare garantere dere et sjokk når dere smaker disse..
jeg smakte på typen sine vanlige og så på mine og de er
identiske..etter mine smaksløker :p
dere kan bestille fra www.dialife.dk lefsene heter mama lupa
10 stk i en pk,dere må maile direkte til dem og bestille(det funker ikke å gå inn på vanlig bestilling,kasse osv for oss nordmenn) husk å skrive at hun må sende det som gave/gift så slipper dere tollen her i norge :)

sma sa for siden:

Jeg søkte etter disse, men fikk ingen treff :confused:

stinasol sa for siden:

søk på tortilla :)

moinx sa for siden:

Nei, jeg brukte ikke krydderet, det er 18,5 g KH i en sånn krydder-pose (53 kh/100 g).....
Men vi ble positivt overrasket over hvor godt det var å bruke saus i kjøttet. Kommer til å fortsette med det til evig tid!!!!!

Iset sa for siden:

Nå har jeg mailet Dialife ang. en bestilling, ville vite totalpris med frakt før jeg bestilte. Har satt opp en bestilling på 550 kr, med 2 pakker tortillas, en boks forskjellige Atkins-barer, 4 Atkins karamell-shakes og sukkerfri HVIT sjokoladepudding. :sikle:

Takk for tipset, Stinasol!

stinasol sa for siden:

:) GLEEEDE DEG TIL DE TORTILLAENE ALTSÅ..
er hektet,jeg bestilte jo 10 pk(altså 100 stk)
tess 81 fikk 3 pk og nå har jeg 2 igjen :p så da har jeg altså
spist 50 tortillaer på ekstrem kort tid :rolleyes: ,kan virkelig ikke leve uten de :D
og tror ikke det er mulig å bli lei de heller.. :D :D :D (ps jeg har nettop bestilt 10 nye pk hihi...) :klem: fra tortilla junkien..

Mjauii sa for siden:

STINASOL! Åhhhh.. Tortilla. NAAAAM. Jeg tror du nettopp reddet fajita friday som jeg og kjæresten vanligvis har. Hurrah.

stinasol sa for siden:

jepp:D 3 karber pr tortilla..:heia:

Bee sa for siden:

Jeg får opp at de ikke sender til Norge jeg. :(

Bee sa for siden:

Og nå så jeg at jeg måtte sende mail. hihi...

stinasol sa for siden:

ja,og husk å skriv til henne at hun må merke som gave og ikke ligge nedi noe pakkseddel :) jeg bestilte jo for over 1000 kr og slapp unna tollen her i norge,hun la tilogmed oppi et lite bursdag kort :D (pakken min ble stoppet i tollen her i ca 1 uke men så fant de da ut til slutt at den ikke skulle fortolles) :D

Bee sa for siden:

Hehe...så kult!

Hyper sa for siden:

Stinasol--har du sendt inn bestillingen??

kan jo kanskje lønne seg for oss å bestille sammen, vi i Bergen??

stinasol sa for siden:

Hei,ja desverre nå har jeg bestilt fra usa igjen(på lørdag)
men du slipper iallefall toll fra danmark,har mailet de i usa
og denne gangen for å prøve å få det toll fritt :)
skal skrive inn hvordan det gikk når det kommer :)

Smula sa for siden:

Takk for tips, ikke tenkte jeg på at en kunne spise taco! :)
Selv så laget jeg en taco-salat - kjøpte ferdigblandet på butikken og la kjøttdeigen, ost og rømme på toppen.
Nydelig og jeg savnet IKKE hverken skjell eller tortillas!

sma sa for siden:

Jeg vurderer å sende inn en bestilling. Er det noen fra Stavanger-området som også har tenkt tanken? Da kunne vi bestilt sammen. Send meg evt en pm. :)

Kanutten sa for siden:

Fikk litt hakeslepp Iset, 550,- for dette??
Er det mer enn jeg forestiller meg? Har ikke peiling på sånne bestillinger jeg, syntes bare ved første øyekast at det virka dyyyyrt!

touran sa for siden:

har sendt en mail til dem nå...
hvor lenge gikk det før dere hørte noe fra dem?

stinasol sa for siden:

samme dag,eller dagen etter får du mail :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.