Jeg spiste taco til middag idag, utrolig godt!!! Hadde trodd jeg skulle savne skjell eller torillalefser, men det gjorde jeg ikke.
[font=Comic Sans MS][/font]
Brukte:
400 gr kjøttdeig
100 gr medium tacosaus (sammen med kjøttdeigen i panna)
revet ost
seterrømme
Etter mine beregninger: 5 KH (hvis du er like glad i rømme som meg....:p )
det hadde jeg igrunnen planlagt å gjøre idag, men jeg kom meg aldri ut for å kjøpe CC....Jeg fikk nemlig kaffebesøk, jeg serverte kaker av alle slag, men det friset meg faktisk ikke altså....:) :) :)
Fanx, hvor bestiller du det?
Tror nemlig samboeren min savna det litt....stakkar, skulle sett det ansiktet da jeg sa at vi ikke kunne spise skjell....:p
Men han blei mett og fornøyd da..:) :)
Kan bare garantere dere et sjokk når dere smaker disse..
jeg smakte på typen sine vanlige og så på mine og de er
identiske..etter mine smaksløker :p
dere kan bestille fra www.dialife.dk lefsene heter mama lupa
10 stk i en pk,dere må maile direkte til dem og bestille(det funker ikke å gå inn på vanlig bestilling,kasse osv for oss nordmenn) husk å skrive at hun må sende det som gave/gift så slipper dere tollen her i norge :)
Nei, jeg brukte ikke krydderet, det er 18,5 g KH i en sånn krydder-pose (53 kh/100 g).....
Men vi ble positivt overrasket over hvor godt det var å bruke saus i kjøttet. Kommer til å fortsette med det til evig tid!!!!!
Nå har jeg mailet Dialife ang. en bestilling, ville vite totalpris med frakt før jeg bestilte. Har satt opp en bestilling på 550 kr, med 2 pakker tortillas, en boks forskjellige Atkins-barer, 4 Atkins karamell-shakes og sukkerfri HVIT sjokoladepudding. :sikle:
:) GLEEEDE DEG TIL DE TORTILLAENE ALTSÅ..
er hektet,jeg bestilte jo 10 pk(altså 100 stk)
tess 81 fikk 3 pk og nå har jeg 2 igjen :p så da har jeg altså
spist 50 tortillaer på ekstrem kort tid :rolleyes: ,kan virkelig ikke leve uten de :D
og tror ikke det er mulig å bli lei de heller.. :D :D :D (ps jeg har nettop bestilt 10 nye pk hihi...) :klem: fra tortilla junkien..
ja,og husk å skriv til henne at hun må merke som gave og ikke ligge nedi noe pakkseddel :) jeg bestilte jo for over 1000 kr og slapp unna tollen her i norge,hun la tilogmed oppi et lite bursdag kort :D (pakken min ble stoppet i tollen her i ca 1 uke men så fant de da ut til slutt at den ikke skulle fortolles) :D
Hei,ja desverre nå har jeg bestilt fra usa igjen(på lørdag)
men du slipper iallefall toll fra danmark,har mailet de i usa
og denne gangen for å prøve å få det toll fritt :)
skal skrive inn hvordan det gikk når det kommer :)
Takk for tips, ikke tenkte jeg på at en kunne spise taco! :)
Selv så laget jeg en taco-salat - kjøpte ferdigblandet på butikken og la kjøttdeigen, ost og rømme på toppen.
Nydelig og jeg savnet IKKE hverken skjell eller tortillas!
Jeg vurderer å sende inn en bestilling. Er det noen fra Stavanger-området som også har tenkt tanken? Da kunne vi bestilt sammen. Send meg evt en pm. :)
Fikk litt hakeslepp Iset, 550,- for dette??
Er det mer enn jeg forestiller meg? Har ikke peiling på sånne bestillinger jeg, syntes bare ved første øyekast at det virka dyyyyrt!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.