Lurer på hvordan det gikk med alle dem fra programmer som "Tjukkholmen", "slankekrigen" og lignende. Tro hvordan de har det idag? Om de har klart å HOLDE vekta, det hadde vært interresant å se. Det er jo gjerne nettopp det å holde vekta som er vanskelig.
En veninne av meg hadde sett han store i hmmmmm, var det slankekrigen? Andreas, for ca et år siden. Han så i følge henne sykelig tynn og veldig dradd ut, nesten som han hadde tippa over på den gale siden. :confused:
Skulle likt å sett Espen fra tjukkholmen da. Er fra samme sted, og har hatt felles venner en gang i tida.
Ellers så jeg hun linda på trikken (med treningsbag :D ), hun så veldig bra ut, ca 6mnd siden tenker jeg.
Han Espen fra Tjukkholmen ( han største?) så jeg på tv når de ungdommene hadde sånn sllankeprogram fra Lanzarote... Han var i allefall kjempepen. Ikke for tynn heller, så virket som han greier å holde vekta og ikke ta av helt...
Jeg så to av deltakerne fra Slankekrigen i Oslo etter jul en gang, og de så ikke ut til å ha vært på slankekur, for å si det sånn. De var betydelig større enn sist jeg så dem på TV ihvertfall.
Vil ikke si noe om hvem det var da, de kan jo alltids være på dette forumet!
Vi snakket om ham og andre på Evje nå i uken som var. En som kjente ham sa at han hadde gått OPP alle kiloene igjen nå, i likhet med MANGE andre av disse. Tallene er jo dystre da, hele 95 % av de sykelig overvektige som slanker seg tradisjonelt uten oppfølging etterpå (Ebeltoft, Alm-senteret og lignende, samt TV-slankere) går opp igjen alle kiloene sine i ettertid. Trist men sant.
Jeg leste om Andreas i en 2 siders i Se og Hør for en tid tilbake, da hadde han lagt på seg en del av kiloene igjen, men skulle prøve å gå ned igjen. Han var ikledd gladiatorutstyr og greier. Håper det ordner seg for han
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.