< Tilbake til oversikten

Stålånde!

Bee sa for siden:

Har man den grusomme aceton-pusten hele tiden mens man er i ketose, eller er det bare i begynnelsen?

Distrea sa for siden:

jeg har det HELE tiden.... og det er en sann plage!

Gerd sa for siden:

Jeg hadde det mest i begynnelsen. Det har roa seg litt. Men det kommer litt an på hva jeg spiser... :)

Carisma sa for siden:

Jeg har ikke fått det enda jeg :hylgrine: Men stixen sier ketose da... Men stoler ikke helt på den aleine når jeg har hørt så mye om denne pusten?...:confused:

Distrea sa for siden:

Ikke noe å hige etter;) Farve på stiksen OG vekttap vil jeg kalle ett klart tegn på ketose:)
Jeg har ånden og farve på stiksen.... bytter ut ånden med vekttap ENY TIME :p

lokkebiff sa for siden:

IKKE noe å gråte for.....:o TRO MEG!!!:(
[size=3][/size]
Kanskje du har lukt av urinen da?
[size=3][/size]
Eller av svetten? -en "annen" lukt liksom...:rolleyes:

Carisma sa for siden:

I utgangspunktet ikke.. Men jeg har jo stort sett holdt meg lindbergkost de siste par årene da, så det kan hende jeg har hatt en smooth overgang for kroppen. Men det jeg merket var at de to ukene som jeg skeiet ut før jeg begynte på ketolyse så lukta svetten min hest!! Måtte kjøpe ny deo å ha i veska til enhver tid! Gikk over igjen så fort jeg kutta karbene.
Forøvrig mente sambo at mangelen på ketose ånde kan være at jeg røyker :confused: (altså, han syns jeg lukter dritt hele tida tydeligvis :D )

jorang sa for siden:

Nei slikt er ikke noe å gjøre med :)

Georgine sa for siden:

Jeg har hele tiden og ikke engang sånn B12-skyllegreie fra apoteket tar knekken på dritten :lol:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.