Grattis med valg av kuren. Jeg kan bare skryte av den :D Sånn omg, så er det å få i seg masse vann, spiser reint kjøtt og grønnsaker. Holde seg på 15-20gram karber pr dag.(meste fra grønnsaker) Når boka kommer, les den godt.
Enig m Gerd - bedre at du spør så vet vi hvordan vi skal svare deg :)
Har gått på ketolyse og har nå tatt nærmest 10 kg og er superfornøyd :D
Og ikke minst Gerd - hun tok av mye hun og! :D
Grunnen til at jeg valgte Ketolyse er fordi jeg har spist omentrent sånn siden jeg begynte på lavkarbo. I går tror jeg faktisk også at jeg kom i ketose, for samboern min syntes det luktet neggellakkfjerner av pusten min. :S Hehe...
Gleder meg til å lese om kuren i boka.
Ps....er det noen som har et middagstips til meg? :flau:
Middagstips - sjekk i oppskriftsforumet eller under ketolyseforumet eller i journalen til Gerd :D
Jeg skal ha kyllingfilét med blandet salat og creme fraiche (med tørket, kvernet hvitløk over) i dag! NAM!
Hvor finner jeg Gerds Journal? Leta etter den i sted, men har kanskje med innstillingene mine og gjøre for hvor mange sider med innlegg som dukker opp? :???:
1 pakke baconskiver deles opp i små biter ca kvadratiske ruter.. har i panna sammen med eggerøren
200 gram kjøttdeig has oppi etter at baconen er stekt.. og så stekes det til kjøttdeigen er ferdig
trenger ikke krydder og smaker helt fantastisk!!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.