< Tilbake til oversikten

Mål

#1

magdalena sa for siden:

Var bare interessert i å vite hvor dere måler cm?Er ikke så sikker på om jeg måler på samme sted,men en grei måte er vel å måle rundt over navelen?Hva med hoftene?Hvor har dere mistet lettest cm?Dumme spørsmål kanskje,men jeg har ikke målt meg så kjempemasse...:rolleyes:


#2

Nille sa for siden:

Jeg har vært med på en såkalt "challenge" i et canadisk/amerikansk forum. Da ble vi oppfordret til å legge inn målene våre på www.mybodycomp.com . Dette er et gratis program på nettet. Siden jeg var med på denne "utfordringen" har jeg fortsatt å bruke det. En gang pr uke. Det står en forklaring på hvordan du skal måle deg der. Den er ganske underholdende i seg selv, - det er nemlig helt umulig å gjøre slik det står, - om du da ikke har flere enn to armer....:D Det fine er at du kan sammeligne fra gang til gang, - programmet forteller HVA du har tatt av. Om det er musker eller fett. Det regnes vel ut fra vekt endring/ målendring eller noe. Basis forbrenning etc etc. Det gir deg iallefall en slags peiling..... Du kan jo prøve og se om det kan være noe for deg !!


#3

Mamsen sa for siden:

Jeg skriver målene mine i dagboka mi her på nettet.
Måler like over navelen, 10cm under navelen, det bredeste partiet over rumpa og det bredeste partiet rundt lårene. (Måler ikke bryst fordi jeg ammer...)


#4

Maz sa for siden:

Jeg tenker ikke hofte eller rompe. Men tar detbredeste målet. Noterer det målet som akkurat sklir av. Hvor en er bredest kan jo variere.


#5

Fedonisten sa for siden:

Jeg måler litt i hytt og gevær jeg..... :rodme: Noen ganger i hvert fall.... Og ellers, når jeg er litt mer flink og seriøs, så måler jeg de samme målene som Nille nevner i sitt innlegg (www.mybodycomp.com)

Nå om dagen er jeg kanskje mest opptatt av høyden.....og skulle ønske at jeg ble en 10-20 cm høyere.... Da ville nok ikke vekta vært så ille.....:p


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.