Smil sa for siden:
Jeg prøver, så godt jeg kan :rolleyes: , å føle Ketolyse... Har nå fulgt dette i 2 uker. Syns det er vanskelig, har aldri vært noen kjøtteter ( ikke fisk heller :( ) ... Men gjør virkelig så godt jeg kan.
Mentos er en kollega og en god hjelper, det er henne jeg er blitt inspirert av.
Jeg har denne siste uken gått ned 2.0 kilo, så det er hvertfall en oppmuntring i denne vanskelige tiden.
Prøver så godt jeg kan å tenke på alt jeg KAN spise..., men fokusen går veldig fort over til det jeg IKKE KAN spise :(
Men, men jeg kommer vel igjennom dette jeg også.
Har smuglest litt på forumet de siste 2 ukene, og jeg har sett f.eks tomatsuppe, rømmegrøt, blomkål suppe som virker veldig fristende.
Det jeg savner aller mest er frukt :( , jeg er en frukt-elsker. Grønnsaker også... MEN som Mentos sier... "Jeg vil heller bli tynn enn å spise det jeg vil " Og det er helt sant, jeg må bare vri om tankegangen litt.
Lurer veldig på å bli medlem på Ketolyseforumet ? , skal hverfall kjøpe boka ( har lånt Mentos`s bok en liten stund, men vil ha en selv ) Jeg må vel også ha meg noen slike sticks ? Å så vil jeg kjøpe en slik vitaminmix ( Nå bruker jeg bare opp det jeg har )
Men jeg trenger hvertfall inspirasjon, særlig på matfronten, å det virker det som jeg kan finne her :)
Ops, ble litt lagt dette her.
Ville vel egentlig bare si "Hei" :o