Vixen sa for siden:
Hei.
Nå er det lenge siden sist jeg var her inne, siste gang var i desember. Jeg hadde da fulgt Atkins litt over to måneder og alt gikk strålende. 13 kilo var vekk og jeg var bare 2-3 kilo unna drømmevekta. MEN, det var da... Jeg ble syk og måtte ta et opphold i kostholdsomleggingen. Så var det jul og den varer jo som kjent til påske. Og vips så var 13 kilo på plass igjen og jaggu hadde de ikke forlovet seg med fire kilo til.:eek: :mad:
I skrivende stund er jeg på min 6 dag av induksjonen og synes det er kjipt å begynne helt på nytt igjen. Jeg var jo kommet så langt.
Men i stedet for å være bitter skal jeg prøve å se framover. (Les; PRØVE)
For tiden driver jeg på med min bacheloroppgave i sosialt arbeid. Jeg er dessverre en type som trenger adrenalin og press for å prestere, så jeg har ikke kommet særlig langt gitt. Den skal være inne 22. mai så nå begynner det å brenne i baken på meg...
Og nettopp 22. mai er en viktig dag; da skal vi nemlig ha en høytidlig avslutning og feire at vi er ferdig utdannede sosionomer. Selvsagt er dette en dag jeg har lyst til å skinne, så jeg håper å komme meg ned en del i vekt og cm til da.
Skal i fortsettelsen legg inn litt hva jeg spiser og evt om jeg har fått fingeren ut av ørevoksen og begynt å trene litt. (Har fått DVD med Pilates av ei venninne og skal teste det ut, noen som erfaringer med det forresten?)
Hmmm, det er seint og hjernen min er tom (ikke bokstavelig talt altså - er jo litt smart da ;) ) Får skrive mer i morgen. Er glad for alle kommentarer og oppmuntringer jeg kan få. Håper det blir mange.
Klem fra Dundra som vil bli en sexy Vixen igjen..:heia: