Off, jeg syns det er helt fryktelig smak. Bakte det brødet som står på bakemixen, men klarer nesten ikke spise det. Tror jeg skal bruke sammalt mel i stedet å heller kun spise en skive pr dag...så får det heller bare bli litt flere karber i en skive...usj...:eek:
Nå har jeg ikke prøvd bakemixen, men smaker det som soyamel? Jeg er en av de få som ikke kjenner bismak av soyamel, så isåfall kan jeg bruke den... Men hva med å bytte den ut med .feks soyamel?
Jeg har ikke prøvd bakemix'en, men både soyamel og soyaprotein. Jeg syns det er samme bismak på begge deler.....
Men i morra skal jeg prøve Ziggy's polarlapper, de så spennende ut, og jeg ser de har fått mye skryt!!
Gleder meg!:)
Heisann,nei det er du ikke..jeg brekker meg nesten ved tanken på den lukten og smaken som er i bakemixen..ikke for å være stygg mot Torkild altså men det er jo mange som liker den og så vi får slå oss til ro med at vi er forskjellige :rolleyes:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.