< Tilbake til oversikten

Da var 4 uker gått!

jallajalla sa for siden:

I dag starter jeg med full iver på den 5. uken av min egen lille kur.

Startvekt 100
Vekt nå 92

Et vekttap på 8 kg på 4 uker er jeg ganske så førnøyd med.

Spiser som vanlig:

Frokost 3 wienerpølser eller egg og bacon
Middag kylling eller 2 koteletter
Drikker vann og av og til cola zero
Snacks Bacongull sånn av og til

Startvekt 100
Vekt nå 92
Mål 70-75

Må ellers skryte av denne siden, den er helt fantastisk bra. Man blir virkelig imponert og inspirert av alle dere som kjemper mot vekten og lykkes!!!

monki sa for siden:

wow. kjempe bra!

Mya sa for siden:

Supert resultat, men var det ikke litt lite mat bare to måltider?

jallajalla sa for siden:

Kan legge til at det er en kjempe inspirasjon i seg selv å "banke" vekk dobbelhaken og magen. Bare å se at dette forsvinner gjør at å sprekke IKKE er et alternativ!

nøtta sa for siden:

gratulerer med godt resultat !!!

men burde du ikke spise litt mer ? :liste:

jallajalla sa for siden:

Jo mulig at det er litt lite mat, men grunnen til dette er at jeg ikke er sulten.Spiser til jeg er god og mett både til frokost og middag. Har ikke for vane å spise kvelds, og ser ingen grunn til å begynne nå, spesielt ikke når sulten ikke melder seg!

MonicaA sa for siden:

Litt mer skaldeman sånn ca da.. ? Så bra at du har funnet en effektiv måte å gå ned i vekt på, der du føler deg god og mett!! :)

jallajalla sa for siden:

Ja er nok mer skaldeman dette.Hadde ikke(og har ikke) mye peiling på dette her, men hadde hørt om Atkins, og trodde først det var det som passet.
Har i ettertid at dette er Skaldeman sånn ca 100%.

Ser egentlig frem til å komme under 90 tallet, det skal bli orgasmisk..lol

Borealis sa for siden:

Gratulerer med et flott resultat!
Keep up the good work!!;)

Titti sa for siden:

Gratulerer! :heia:

Snikende Saccosekk sa for siden:

Hva gjør du med lunsj? Ingenting?

Og koker du wienerpølser om morgenen eller har du ferdigkokt som du varmer i micro? Jeg er på jakt etter litt variasjon i frokosten og lunsjen min så alle tips mottas med et smil :-)

Frokosten min for tiden er ofte en stekt karbonade fra Gilde som varmes med litt ost på toppen. Funker greit men kan bli litt lei.

stinasol sa for siden:

CONGRATULATIONS:D
kjempe bra vekt tap :)

jallajalla sa for siden:

Er bare vanlige wienerpølser som jeg trekker i noen minutter.

Spiser ikke lunch, men ganske sen frokost.....

Vet at det sikkert ikke er riktig å bare spise 2 måltider, men det fungerer fint for meg

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.