Skal de være litt sånn lefseaktige i konsistensen eller sprø? Mine smakte veldig egg...mener jeg fulgte oppskriften, men må jo ha gjort noe feil, siden jeg ikke syns de var så innmari gode..
Ops ops...ingen klaging på Ziggy dette her altså...:o
Masse oregano og basilikum tar bort eggesmaken. :ja:
Mine blir også myke, men vi lar dem ligge fremme på rist hele dagen siden det aldri tar mer enn 8-9 timer fra de lages til de er borte, og da blir de sprøere mot kvelden. :geip:
Etter å ha lest så mye positivt om polarbrødlappene prøvde jeg å lage dem i går, men det ble dessverre heller mislykka. Jeg skylder ikke på Ziggy, det var nok min feil at det ble slik. I et anfall av overmot og iver gikk jeg i gang med å lage dem uten å ha forberedt meg godt nok.
Jeg hadde ikke bakepapir i huset, for i mitt lavkarbounivers er baking en ikke-eksisterende aktivitet, så jeg tok sjansen på å legge dem rett på plata. I tillegg var jeg ikke klar over at de kom til å ese så mye utover som de gjorde. Så istedetfor noen pene små lapper fikk jeg ei sammenhengende stor kake som dekket hele steikeovnsplata og satt fastklistret i underlaget :p
Men godt smakte det likevel, og klok av skade og egne feil vil jeg prøve på nytt. Må bare kjøpe bakepapir først...
bruker denne mest som pizzabunn.. det er sinsykt godt=)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.